Vraag

iphone 14 pro pre-order

  • 17 September 2022
  • 26 reacties
  • 494 Bekeken

 

Hallo, Graag wil ik beginnen met vragen om een eerlijk antwoord van jullie klantendienst want ik heb jullie gisteren al bereikt en heb wel 20 andere antwoorden op mijn vraag gekregen. Mijn vraag is. Ik had een iPhone 14 gepreorderd maar heb deze niet ontvangen ondanks er me meerdere keren werdt gezet dat ik gisteren het toestel zal ontvangen. Ik heb gisteren alleen een simkaart ontvangen. Terwijl ik mijn toestel nog niet heb verschijnt deze wel in de myproximus app en is mijn abonnement al geactiveerd graag zou ik een eerlijk antwoord krijgen en vraag ik naar de status van mijn toestel.


26 reacties

FYI: een antwoord van iemand van Proximus zelf zal pas voor maandag zijn aangezien ze hier niet langskomen tijdens het weekend.

NB: Iphone-14-pro-pre-order -- ander recente berichten | Proximus Forum

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

Mijn order nummer is trouwens: R4WEBSHOP***********

Op my Proximus bij opvolging. An het pakket staat deze bij jou ook voltooid? Ik heb net hetzelfde voor, dan zeggen ze dit en dan dat dan beschuldigen ze me van diefstal ? 

Reputatie 7
Badge +3

@Killian.mikiki  Dag onze excuses alvast. 

  • Voor 226 nieuwe klanten (nieuwe mobile voice) werd een 1e simkaart verzonden in een grote doos.  Deze doos bevatte NIET de iPhone. Een 2e simkaart zal worden verzonden met hun pre-order van iPhone 14. Deze 2e simkaart zal de eerste overschrijven in onze systemen, het is belangrijk dat deze klanten de 1e simkaart niet gebruiken. Er zal dit weekend een e-mail (en misschien ook een sms) naar deze klanten worden gestuurd om hen uit te leggen dat zij de 1e simkaart niet moeten gebruiken en moeten wachten op de 2e die bij hun iPhone 14 zal worden geleverd

Beste 

Dit klopt, maar door dat de huidige provider 16 september (Orange) de simkaart al gedeactiveerd heeft is hierdoor mijn oude Sim vervallen en heb ik de nieuwe moeten gebruiken, hierdoor is de Sim actief en staat de iPhone zogezegd geregistreerd als actief, wat gebeurt met klanten zoals mij ? Heb communicatie gekregen van Proximus via mail dat ik moet wachten, er is ook van ochtend gebeld naar Proximus en ze hebben hiervan en klacht gemaakt, maar hoe lang moet ik wachten. 

@Killian.mikiki  Dag onze excuses alvast. 

  • Voor 226 nieuwe klanten (nieuwe mobile voice) werd een 1e simkaart verzonden in een grote doos.  Deze doos bevatte NIET de iPhone. Een 2e simkaart zal worden verzonden met hun pre-order van iPhone 14. Deze 2e simkaart zal de eerste overschrijven in onze systemen, het is belangrijk dat deze klanten de 1e simkaart niet gebruiken. Er zal dit weekend een e-mail (en misschien ook een sms) naar deze klanten worden gestuurd om hen uit te leggen dat zij de 1e simkaart niet moeten gebruiken en moeten wachten op de 2e die bij hun iPhone 14 zal worden geleverd

Hallo, 

ik heb deze simkaart wel al gebruikt vormt dit een probleem of niet? En ik heb deze niet gekregen in een doos maar met de brievenbuspost.

Heb hetzelfde voor 

Inderdaad bij mij ook, je stapt van abbonoment over dus de simkaart werd bij mij de 16 september bij levering simkaart zonder telefoon geactiveerd dus ik moest de nieuwe Sim gebruiken van Proximus aangezien ik geen bereik had bij mijn vorige provider 

 

@Killian.mikiki  Dag onze excuses alvast. 

  • Voor 226 nieuwe klanten (nieuwe mobile voice) werd een 1e simkaart verzonden in een grote doos.  Deze doos bevatte NIET de iPhone. Een 2e simkaart zal worden verzonden met hun pre-order van iPhone 14. Deze 2e simkaart zal de eerste overschrijven in onze systemen, het is belangrijk dat deze klanten de 1e simkaart niet gebruiken. Er zal dit weekend een e-mail (en misschien ook een sms) naar deze klanten worden gestuurd om hen uit te leggen dat zij de 1e simkaart niet moeten gebruiken en moeten wachten op de 2e die bij hun iPhone 14 zal worden geleverd

Nu krijg ik weer een ander antwoord van de klantendienst op Messenger. Welk antwoord klopt nu?

 

Same here !! Heb gebeld naar Proximus en ze hebben er en notitie en klacht van gemaakt !!dit kan toch niet je vraagt waar je iPhone is ze weten het niet ? Wat gebeurd er achte 2 weken her roepingsrecht? iPhone dan nog steeds moeten geleverd dan wil ik mijn geld terug 

Ze zeggen allemaal iets anders !! Aub geef mij mij. Toestel !!! 

Beste 

Dit klopt, maar door dat de huidige provider 16 september (Orange) de simkaart al gedeactiveerd heeft is hierdoor mijn oude Sim vervallen en heb ik de nieuwe moeten gebruiken, hierdoor is de Sim actief en staat de iPhone zogezegd geregistreerd als actief, wat gebeurt met klanten zoals mij ? Heb communicatie gekregen van Proximus via mail dat ik moet wachten, er is ook van ochtend gebeld naar Proximus en ze hebben hiervan en klacht gemaakt, maar hoe lang moet ik wachten. 

Heb je de portering van Orange naar Proximus dan niet bij Proximus aangevraagd mss?

Beste 

Dit klopt, maar door dat de huidige provider 16 september (Orange) de simkaart al gedeactiveerd heeft is hierdoor mijn oude Sim vervallen en heb ik de nieuwe moeten gebruiken, hierdoor is de Sim actief en staat de iPhone zogezegd geregistreerd als actief, wat gebeurt met klanten zoals mij ? Heb communicatie gekregen van Proximus via mail dat ik moet wachten, er is ook van ochtend gebeld naar Proximus en ze hebben hiervan en klacht gemaakt, maar hoe lang moet ik wachten. 

Heb je de portering van Orange naar Proximus dan niet bij Proximus aangevraagd mss?


 

 

 

 

 

 

 

ik heb al mijn gegevens via Proximus ingevuld en toestemming gegeven dat Proximus automatisch mijn abonnement mocht overzetten zonder richtdatum plots 16 september bij levering simkaart werkte orange niet meer dus moest ik Proximus beginnen gebruiken en tegen de avond kreeg je dan en mail van Proximus 

 

Terwijl de simkaart zich automatisch al activeerde en bruikbaar was.. 

Dus wat is nu de oplossing? Grote doos met simkaart geen iPhone ? Tracking staat als compleet, en klacht bij Proximus staat klaar ? Dus waar is de iPhone 14 ? Ik wil en antwoord,

Ter bijkomende info: ik lees hier nu het volgende :

iPhone 14 Pro vertoont ernstig cameraprobleem in Snapchat en TikTok (techpulse.be)

Dat heb ik inderdaad gezien, maar ook klanten waar de Sim al geactiveerd is ? En voor klanten waar hun track en tracé al op voltooid staat ? Grote doos enkel met simkaart ? Dit zijn de problemen waardoor Proximus denkt dat het toestel geleverd is, ik heb geen nieuwe track en tracé code en de oude staat op voltooid 

@AntonellaD beste,

zou u me aub met mijn topic kunnen helpen

ik zie namelijk dat u 1 van de enigste eerlijk en behulpzaam is.

@Killian.mikiki Ter info: Vanaf 01/07/2022 veranderde AntonellaD van functie binnen Proximus en zal helaas niet meer werkzaam zijn op het forum. 

@Killian.mikiki Ter info: Vanaf 01/07/2022 veranderde AntonellaD van functie binnen Proximus en zal helaas niet meer werkzaam zijn op het forum. 

Jammer, ken je misschien iemand die mij verder kan helpen?

Reputatie 7
Badge +3

@Killian.mikiki 

je post op verschillende plaatsen? is nogal moeilijk voor ons als forummedewerkers om op te volgen ;-)

voor jou is je pre order genoteerd, maar er is nog geen levering voorzien.

We vragen na wat mogelijk is.  

wat de melding van messenger betreft: er is idd een levering geweest (collega kon inhoud pakket niet nakijken) maar we weten dat het alleen de sim was en nog niet het toestel.

Proximus kent de klanten die alleen sim kregen maar nog geen toestel kregen

We volgen het verder op.

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@s1234554321 

excuses, we vragen dit verder na voor jouw specifiek klantennr.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

aan ALLEN die updates / opzoekingen wensen: gelieve KLANTENPROFIEL aan te vullen

Bespaart ons véél opzoekingswerk/tijd

Alvast bedankt!

 

@tina.b 

ik heb je en privé berichtje gestuurd 

Reageer