Ik ging op 15 september langs in een proximus shop om de Iphone 14 pro the pre orderen met abonnoment in de winkel aangezien dat mij het makkelijkste leek, dat zei ik tegen de medewerker en vroeg hij om mijn id kaart en na paar minuten iets in te geven zei hij dat hij een e-mail had gestuurd naar me en dat ik zo verder moest afhandelen.
Ik vroeg hem wanneer ik die dan ging krijgen aangezien ik echt dringend een nieuwe gsm nodig heb, hij zei me “Vrijdag of zaterdag gaat u die ontvangen ze” dus stapte ik uit de winkel en keek ik vervolgens op mijn e-mail om gewoon een mail te krijgen met ‘extra informatie naar aanleiding van ons gesprek’ en dat was gewoon een link naar de pre order pagina op de website? Dat kon ik thuis toch ook gewoon doen? wat was het nut er van dan om naar de winkel te gaan en met een medewerker te spreken?
Toen ik thuis kwam heb ik dan de IPhone 14 pro ge pre ordered en heb ik een bevestiging gekregen maar op die pdf staat er geen klantennummer op, en mijn iphone werd mij ook niet geleverd op de datum dat jullie medewerker zei, wat belangrijk voor me was aangezien ik hem dat vroeg want als hij had gezegd dat het niet direct leverbaar is had ik een andere gsm gekocht.
Nu zijn we ondertussen al Woensdag de 21ste en is er bij de tracking nog steeds niks veranderd en heb ik ook geen mail van Bpost gekregen noch de simkaart. Kan iemand van jullie me dan vertellen waar mijn pakketje is?? Want ik ga echt niet 60 Euro maandelijks betalen terwijl ik mijn gsm nog niet eens heb.