Vraag

Iphone 13 Pro 512gb niet in voorraad

  • 24 September 2021
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Beste,

 

Ik heb op de lanceringsdatum van de iPhone 13 direct om 14h besteld, bevestigd om 14:13 zelfs met de melding dat de telefoon in voorraad was (R4WEBSHOP011845980). Een paar dagen later bericht gekregen dat hij uiteindelijk niet in voorraad is. 

Nummer gebeld voor bijkomende inlichtingen (0800 22 800) maar dat helpt niet echt (enkel antwoordapparaat).

 

Kan u mij een update bezorgen en een reden waarom dit ineens aangepast zou worden als er initieel staat dat hij in voorraad is aub?

Op zich niet heel erg, de communicatie kan gewoon wat beter vind ik ;-)

 

Dank!

MvG,

 

Wouter

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Wouter Meyer Bij nazicht van de stock zie ik dat er op dit moment inderdaad geen voorraad is van de Apple iPhone 13 Pro 512GB Gold. Via dit formulier kan je meer informatie vragen over jouw bestelling: Mijn online bestelling | Proximus.
Groetjes,
Antonella

Beste,

 

Formulier een paar dagen geleden ingevuld, geen respons. Is er een update over de voorraad iPhone 13’s bij Proximus?

 

Dank

Reputatie 7
Badge +3

@Wouter Meyer Ik heb juist nog eens gekeken in de lijst maar er is op dit ogenblik nog steeds geen nieuwe stock binnengekomen voor de  Apple iPhone 13 Pro 512GB Gold.Van zodra deze terug beschikbaar is  gaat u onmiddellijk op de hoogte gebracht worden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer