Iphone 11 voor 49 euro bij nieuw abonnement

  • 29 November 2022
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Hoi,

Ik in de Proximuswinkel abonnement genomen zodat ik vervolgens een Iphone 11 voor 49 euro kon aanschaffen. Is er geen voorraad en zeggen ze je kan deze dan later op de site bestellen. Hoe dan>????? Wil graag een witte en hoop dat dit nog wel kan anders ben ik erg boos.  Sinds gisteren is mijn abonnement actief maar nergens de Iphone te bestellen.

Wie kan mij hier mee helpen hoef niet twee abonnementen…...


7 reacties

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen morgen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. iP11W

Gedaan thnx ik wacht t antwoord wel af,

Reputatie 7
Badge +3

@ingeleping 

 Witte kleur is in voorraad en je kan deze bestellen via de Proximus Website 

www.proximus.be/nl/id_cr_apple-iphone-11-64gb-white/particulieren/toestellen/winkel/apple-iphone-11-64gb-black.html/?ot=JO 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ingeleping vul je de klantgegevens aan voor nazicht? Vergeet ze niet op te slaan! 😉 Alvast bedankt, Heidi

@ingeleping

 Witte kleur is in voorraad en je kan deze bestellen via de Proximus Website 

www.proximus.be/nl/id_cr_apple-iphone-11-64gb-white/particulieren/toestellen/winkel/apple-iphone-11-64gb-black.html/?ot=JO 

 

Als ik dit doe moet ik NOG een abonnement afsluiten en dat is niet de bedoeling. Ik heb zaterdag een nieuw abonnement afgesloten. Beetje raar om zo met nieuwe klanten om te gaan is t niet?

Reputatie 7
Badge +3

@ingeleping 

In dit voorbeeld betaal je éénmalig 49EUR voor Apple Iphone 11 Wit met 64GB.Uw huidig abonnement blijft 26,99EUR.Wat er maandelijks bijkomt is 20EUR en dit gedurende 24 maanden.Dit is voor de verdere afbetaling van uw gsm-toestel.Je krijgt er dan ook maandelijks 2GB extra data bij.

Groetjes,Joel

Dankjewel voor de uitleg!

Reageer