Skip to main content

Eergisteren gechat met Willem van Proximus.

Internet valt regelmatig weg, elke week toch enkele keren, soms 2 keer per dag.

Wanneer een programma uitgesteld wordt en wat later hervat wordt dan blokkeert dit na een tijdje, meestal met zwart scherm. Om verder te gaan van kanaal wisselen en teug naar het oorspronkelijke kanaal switchen.Dat houd dan wel in dat het te bekijken programma terug van in het begin dient herbekeken. Dit probleem doet zich voor terwijl de internet verbinding actief is.

Bij de chat werd de lijn getest. Het zag er goed uit, maar toch de opmerking, een betere lijn konden ze mij niet aanbieden. Besluit was een technieker sturen of een andere decoder. In het verleden al meerdere keren problemen gehad met storing van de vaste telefoon en uitvallen van het internet.Ooit werd daarvoor de bbox vervangen en ik was heel de configuratie kwijt.. Er komt dan een technieker langs, legt alle contact dozen open en besluit dat het in de straatkast zit.

Dus voorstel van Willem was, ik stuur u een nieuwe decoder. En ja wat later een mail en ook een aanrekening van 49€ voor de “omruiling”.  Daarmee ben ik totaal niet akkoord. De decoder is in huur en Proximus staat in voor een degelijke werking van het apparaat, indien problemen of defect dienen zij dit gratis te vervangen. Ze mogen gerust een technieker sturen om mijn problemen op te lossen.

Gisteren nog klacht formulier ingevuld via e-services, heb wel bevestiging van ontvangst gehad, maar dat is alles, verder niets gehoord.

grts,

ludo

@bosmal Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze straks hier de draad terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


ForumProfiel is aangepast.


Reageer