Installatie internet

  • 31 May 2023
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Beste,

Ik wil even mijn teleurstelling meedelen met Proximus. Begin mei heb ik een afspraak gemaakt voor een nieuwe installatie van mijn internet. Ik heb telefonisch rap iemand kunnen bereiken van de technische dienst die vermelde dat ze zeker binnen een week gingen komen. Er werd geen datum of tijdstip meegedeeld met me enkel een belofte van dat ze zeker gingen komen.

 

Ik heb dan nogmaals (10 keer in totaal) gebeld naar Proximus over een update van de installatie waarbij ik tweemaal opgehangen werd door medewerkers. De andere 8 keren sloot de A.I. het gesprek af zonder mij geholpen te hebben.

 

Dan een nieuw mevrouw aan de lijn gehad die vermelde dat ze pas 30 mei de installatie konden doen. Omdat er een probleem was met het afspraak die ik gemaakt had met het eerste mevrouw... 1 maand zonder vast wifi netwerk, dit kan toch niet de dag van vandaag… Alzeker als je net verhuist bent en zaken moet regelen.

 

De techniekers zijn uiteindelijk gekomen en vragen mij meteen om naar de garage van het appartement te gaan. Die enkel toegankelijk is voor mijn bovenbuur die toen niet thuis was. Dit werd mij telefonisch nooit meegedeeld terwijl ze bij elk telefoongesprek om mijn adres vroegen en wisten dat het een appartement was met een garage. Ze konden de installatie dus niet doen en zijn ze terug vertrokken wat ik zeer goed begrijp want ze hadden nog ander werk.

 

Nu drie weken wachten totdat er een nieuw technieker komt. Nieuw afspraak is reeds gepland op 20 juni. Probeerde dit te wijzigen op de applicatie omdat ik niet thuis ben die dag. De MyProximusApp gaf een Error weer tijdens het wijzigen…

Echt een top eerste ervaring met Proximus…

Ik kan precies bij niemand terecht en krijg ook geen deftige instructies voor een simpele afspraak die max 15min. in beslag zal nemen.

 

Ordernummer: SHE_R4WEBSHOP018774428-1


6 reacties

@Jacob Mpofuri

Tip: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je desgewenst specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Jacob Mpofuri 

het spijt me dat dit zo loopt

ik heb je bericht doorgestuurd naar dispatch met vraag of vervroeging mogelijk is.

Zij gaan je verder informeren

Groeten

tina

Goeienavond, zouden jullie mij een update kunnen geven? Ik heb nog niets gehoord van de dispatch.

En volgens MyProximus heb ik geen openstaande reservaties staan terwijl ik een mail kreeg dat hij de 20ste gaat langskomen?

Reputatie 7
Badge +3

@Jacob Mpofuri 

de aannemer heeft me bevestigd dat je ingepland staat voor de 20e

Moest hij vroeger kunnen, contacteert hij je zelf.

Succes 

Groetjes

Tina

Zoals vermeld in mijn eerste bericht ben ik de 20ste niet thuis (of toch pas na 15u15), indien hij later dan 15u15 kan komen dan is het in orde voor mij.

Reputatie 7
Badge +3

@Jacob Mpofuri je krijgt de dag zelf een belletje van de aannemer, dan kun je het beste tijdstip doorgeven/laten aanpassen indien nodig! Groetjes, Heidi

Reageer