Vraag

Installateur Fiber kabel niet gezien


Op 28/01/2020 een aspraak gemaakt in het proximus center voor een installatie voor tv en internet via fiber kabel in mijn nieuwbouwwoning (samen met mijn abonnement voro de smartphone en netflix). 

Ze konden mij pas ten vroegste op 03/03/2020! helpen met de installatie omdat er een fiber lasser moest komen. 

Zo gezegd zo gedaan. Kreeg vorige week een sms’je met de bevestiging dat ze tussen 08u00 en 17u00 komen (ze gaan ook nog bellen een half uur voor de komst). 

Vandaag hele dag zitten wachten op een telefoontje maar niets… meermaals naar de klantendienst gebeld maar deze konden me niet verder helpen. ondertussen was het al 18 uur door en voor de 5e maal gebeld. Mevrouw aan de telefoon was bereid te zoeken of ze de installateur kon bereiken maar ze kon niet in deze gegevens. Installateur stond nog steeds gedispatched om langs te komen maar ze zei dat dit hoogstwaarschijnlijk niet meer zou zijn vandaag. Enige wat ze konden doen voor mij is mijn afspraak annuleren en een ticket aanmaken… Oke denk ik dan en nu? 

Ze gaan me asap terug bellen voor een nieuwe afspraak… gaat dit ook weer 5-6 weken duren? en zal ik deze dag dan weer een hele dag mogen wachten en niemand zien? 

Hoe zal ik worden verder geholpen dat ik toch asap tv en internet heb bij mij in huis?

MVG


This topic has been closed for comments

26 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Mar_h  Bij lange wachttijden voor een installatie/storing en als de klant een  mobiel abonnement bij Pxs bezit, zal er de optie  free data geactiveerd worden op elk mobile nummer zodat de klant tijdelijk verder kan met 4G . Hiermee kan hij een hotspot maken.. Wachten is vervelend. onze excuses.