Vraag

incompetentie en bewuste afstoppolitiek

  • 3 February 2024
  • 0 reacties
  • 61 Bekeken

Op 26/1/24 werd een internet aansluiting gevraagd op mijn nieuwe adres. De technieker kon de aansluiting niet realiseren wegens problemen met de bestaande kabel. Een lasploeg moet ter plaatse komen voor een nieuwe kabel. Nieuwe afspraak 14/2/24 (drie weken wachten).

ter compensatie werd ik gecrediteerd voor de diensten die ik die periode niet zou kunnen gebruiken en werd mij 3Tb gratis mobiele date aangeboden, 1Tb op ieder van de nrs. in mijn account. Na drie dagen werd dit voor één van de drie geactiveerd, niet voor de andere twee en zonder enige vorm van ruggespraak of feedback.

5 dagen en 8 telefoontjes met het callcenter later leer ik eindelijk dat de medewerker geen 3Tb had mogen beloven, maar slechts 1?!

ik vraag om dan die ene Tb te activeren op mijn nummer en niet op het nummer dat ze zelf aribtrair hebben gekozen, na lang aandringen wordt mij dit toegezegd, 24u later (want blijkbaar hebben ze bij Proximus daar zoveel tijd voor nodig). Echter gebeurd dit niet. Er wordt mij vervolgens een 4G modem aangeboden die uiteindelijk pas op 6/2/24 kan worden geleverd, ofte 11 dagen na het begin van deze lijdensweg.

Callcenter medewerkers zijn behulpzaam maar blijkbaar niet op de hoogte wat mag aangeboden worden, verschillende onder hen slagen er niet in om dit te vermelden of weten het gewoon niet en blijven ook na meerdere oproepen voor hetzelfde probleem steevast terugvallen op hun « procedure » van het invullen van een webform en verder niks terwijl na 5 dagen en evenveel herhalingen het duidelijk mogen wezen dat die procedure niet werkt. Ze hebben geen enkele mogelijkheid om terugkerende onoplosbare problemen te escaleren naar een hoger echolon, of weten niet hoe dat moet.

Langs Proximus zijde wordt niet gereageerd, er is geen delegatie van authoriteit inzake bepaalde problemen, callcenter is voor niets meer gemachtigd en er is zelfs helemaal geen overleg om weerkerende problemen te bespreken maw het callcenter is een gewoon een excuus van Proximus om zich achter te verschuilen en problemen niet aan te pakken. 
 

klantenservice is onbestaande


0 reacties

Geen reactie

Reageer