Vraag

ik wil de wifi booster terugsturen

  • 14 July 2023
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

geachte,

 

ik heb gedurende 2weken 1 wifi-booster gebruikt van Proximus, van eind april 2023 tot en met de eerste week van mei 2023.  Daarna heb ik zelf een set van 3 stuks gekocht, zodat de wifi-booster van Proximus terug mag en de huur gestopt.

De klantendienst heeft ons gemeld dat ze een retourlabel zouden opsturen.  Echter wachten we op vandaag nog steeds op de retourlabel, ondanks dat we meerdere keren gebeld hebben met bevestiging; “we zullen u een retourlabel bezorgen”.

Op de invulformulieren op de website kan ik dit scenario niet aanduiden.  Bovendien is het invullen van een oudere datum niet mogelijk.

 

Kan iemand die oplossen?  Moet de decoder wel terug?

dank alvast.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@SVDM  Dag,  wij hebben het toestel opgezegd. je krijgt een mail hiervoor. R000000110000QC7IR  groetjes 

dag Luc.M,

 

alvast dank voor het retour-label.  Ik heb het toestel direct kunnen terug sturen.

Echter blijft Proximus mij een wifi-booster aanrekenen, ondanks ik al sinds begin mei de huur van de wifi-booster heb opgezegd.

dit geldt voor aanrekeningen:

  • 7339053231
  • 7341320067

Er werd mij nochtans vorige maand reeds telefonisch gemeld (helpdesk) dat de huur inderdaad werd opgezegd en dit zo werd aangegeven in mijn profiel.  Echter op vandaag is dit nog steeds niet rechtgezet.

Kunt u mij verder helpen?  Ik wil de huur van de vermelde aanrekeningen terug !

Steven 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @SVDM ik maak dossier 52966097 om de facturatie recht te zetten! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@SVDM negatieve aanrekening 7393274466 volgt!

Reageer