Vraag

Hoe communiceren met Proximus ?

  • 13 July 2023
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Het lijkt onmogelijk om bij Proximus een probleem aan te kaarten.

Ik vroeg aan de Fiber ook naar mijn woning door te trekken.  In februari kwam men op huisbezoek, maar sindsdien gebeurt niets.  (Wel bij de buren)

Ik zocht een e-mail adres om Proximus te bereiken.  Zonder succes.  Met het contactformulier loop ik vast wegens niet passen in het stramien.

Ik gebruikte de chat functie, en kreeg tenslotte een e-mail adres: complaints@proximus.com om mijn klacht in te dienen.  Maar ik kreeg onmiddellijk volgend antwoord 

 

Malicious Calls <Maliciouscalls@proximus.be>

Aan: U  

 Bedankt voor uw e-mail

Het gebruik van deze mailbox is uitsluitend voorbehouden voor de opvolging van klachten over kwaadwillige oproepen. Bijgevolg zullen enkel e-mails in verband daarmee worden behandeld.

 

 


5 reacties

@felix_05 

TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en je meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Badge
 
Do 13/07/2023 17:14
Beste,
We zijn intussen weer meer dan een maand verder en ik hoor of zie niets meer van Fiberklaar.
Ik herhaal nog eens 
Begin dit jaar meldde ik dat ik geinteresseerd was om  Fiberklaar tot in mijn woning te leggen. ( Proximus bood dit gratis aan bij het leggen van de kabel) 
Op vrijdag 3 maart kreeg ik hiervoor huisbezoek (zie mails hieronder)
Daarna zag ik verbindingen leggen naar de huizen van de buren.  Maar bij mij kwam men niet langs.
Ik nam hierover contact met Constructel  op, op 7 juni. 
Men zou me contacteren om een afspraak in te plannen.  Maar er gebeurde niets.... 
 
 
 
 
 
 

Beste,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben dit doorgegeven aan onze aannemer.

Zij gaan jou contacteren om een afspraak in te plannen.

Mochten er vragen zijn, aarzel niet ons te contacteren!

Met vriendelijke groeten,

0800 30113 l constructel@fiberklaar.be

 

 

 

Beste, 

In maart is er inderdaad iemand op huisbezoek geweest bij ons   

 

Sindsdien zagen wij dat men bij de buren de kabel binnenbracht... 

alleen bij ons gebeurde er nog steeds niets. 

Kan u eens nagaan of we nog gepland worden en zo ja wanneer?

 

Enventuele referenties voor dit dossier:

 

Graag reageren via mail 

 

Met beste groeten

Modest Figeys

 

 

 

Beste,

 

Bedankt voor uw bericht.

We hebben u op de planning gezet op 03/03/2023 tussen 11u00 en 13u00.

Is het mogelijk uw telefoonnummer te zenden? Zo kunnen wij uw gegevens vervolledigen.

Met vriendelijke groeten,

0800 30113 l constructel@fiberklaar.be

 

 

ik stel voor 

vrijdag 3 maart 9-11u of 11u-13u

met beste groeten 

M. Figeys 

 

 

 

 

Beste,

 

Bedankt voor uw bericht.

 

We kunnen een afspraak inplannen voor een huisbezoek. Hierbij komt er iemand langs, die bekijkt op welke manier de kabel kan worden binnengebracht.

Dit gebeurt in samenspraak met u, en u kan dan aangeven of er al een wachtbuis aanwezig is.

Dit bezoek duurt een 20-tal minuten.

 

Van dit bezoek wordt een rapport opgesteld, dat wij doorsturen naar de onderaannemer die in een latere fase de werken komt uitvoeren.

U wordt op de hoogte gebracht wanneer u bij hen op de planning staat.

Op dit moment is het zo dat u geheel vrijblijvend en zonder kosten de fiberkabel kan laten binnenbrengen in uw woning. Dit zonder de verplichting om de kabel te laten activeren, of dat u moet overstappen naar een andere provider.U kan uw huidige diensten blijven gebruiken, maar als u ooit zou willen overstappen, dan heeft u de kabel al liggen.

Afspraken kunnen elke werkdag worden ingepland in een tijdsslot van 2 uur. U kan vrij kiezen in de volgende tijdssloten:

  • 09u00-11u00
  • 11u00-13u00
  • 13u00-15u00
  • 15u00-16u30

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren!

  

Met vriendelijke groeten,

 

 

 

 

Men is momenteel aan de slag in de straat

Ik meldde mij al vroeger, maar waar mijn buur al een bezoeker kreeg , zag of hoorde ik nog niets 

 

 

Met beste groeten

Modest 

 

Badge

Ik heb zoals voorgesteld door Martin alle referentie data in mijn profiel opgeslagen.

Mijn eerdere correspondentie met de aannemer vind je in het voorgaande antwoord. 

Reputatie 7
Badge +3

@felix_05  Wij doen navraag en laten je spoedig antwoord. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@felix_05  Men laat ons weten;

 

 

Beste,

Eerst bedankt voor uw interesse voor Fiber.

Het is volledig juist dat wij onze klanten informeren ivm het nieuwe netwerk van Fiberklaar.

Zodra wij een goedkeuring krijgen, geven we de adressen door aan Fiberklaar.

Echter is Fiberklaar diegene die het nieuwe netwerk zal bouwen en ook beheren.

Zij zijn dus verantwoordelijk voor de fiber vanuit hun centrale tot en met het eerste aansluitpunt in uw huis.

Zodra dit in orde is kan Proximus pas verder voor de afwerking.

Bijkomend laten we u graag weten dat de persoon die u over de vloer heeft gekregen in opdracht van Fiberklaar kwam.

De wachttijden tussen dit bezoek en het effectief aansluiten daar heeft enkel Fiberklaar het antwoord op.

Men moet hier natuurlijk rekening houden dat een nieuw netwerk tijd in beslag neemt, goedkeuring om een centrale te plaatsen, goedkeuring om de werken in de straat uit te voeren, enz.

 

Als Proximus zijn wachten wij dus ook vol ongeduld om u verder op het nieuwe netwerk aan te sluiten.

Klant kan best even contact opnemen met Fiberklaar op het nr 078/ 31 99 87 of via het Fiberklaar contactformulier  https://www.fiberklaar.be/nl/contact   of via mail service@fiberklaar.be

Reageer