het leed dat verhuizen heet.

  • 8 August 2022
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

In april regelde ik mijn verhuis voor 18 juli. Ruim op tijd, zodat ik zeker gerust kon zijn... Alles in orde, geen problemen te verwachten aldus de klantendienst.

18 juli, technieker komt langs. Blijkt de kabel niet (her)aangesloten na werken aan het voetpad. (Maanden voor mijn verhuis). Tja, moet een lastechnieker komen. Zo snel mogelijk. Ze gaan u bellen. Uiteindelijk de vrijdag maar zelf gebeld. Ah mevrouw de afspraak staat al gepland, hebben ze u niet gebeld? Duh... Jullie zijn zo makkelijk te bereiken dat ik voor mijn plezier bel... (NOT!) Ok, wanneer afspraak? 4 augustus. EXCUSEER MIJ?! Ja, is het enige dat vrij is... Tja, niks aan te doen zeker. Zwaar gefrustreerd bij neergelegd. Verlof genomen voor 4/8.

4 augustus. Om 16u telefoon. Sorry, onze collega kan niet komen/geraakt er niet/is ziek... Volgende afspraak 23 AUGUSTUS!!! Na veel zagen krijg ik achteraf bericht dat ze toch de 5de gaan komen. Opnieuw verlof.

5 augustus. Niemand gehoord, niemand gezien. Om 17u30 zelf maar weer gebeld. Tja afspraak 23 augustus.

En nergens vind ik nu trouwens melding van die afspraak dus of die nu wel degelijk goed geregistreerd is en of er dan ook wel iemand komt opdagen, dat is maar de vraag...

Ik heb het nu toch wel gehad! Ben aan het rondkijken om over te stappen want dit hou je niet voor mogelijk. 

EN geen enkele tegemoetkoming behalve onbeperkt internet via gsm (na ook veel voeten in de aarde en TIG telefoons), wat een pleister op een houten been is. Toegegeven, het komt zeker van pas, maar het is niet DE oplossing.

 


3 reacties

Vind je ook niks terug van de afspraak via MyProximus

Neen, niks, nergens 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Calysk dossier 51072498 is hiervoor in behandeling. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Reageer