Vraag

Herstelling kabelbreuk-zeer dringend

  • 25 August 2023
  • 7 reacties
  • 300 Bekeken

Beste,

 

In mei had ik een afspraak gemaakt voor vooraanleg internet bij een nieuwbouw, deze afspraak werd dan vastgelegd voor in Juli. 2 dagen ervoor én de dag ervoor nog bevestiging gehad dat de technieker ging komen. Hiervoor heb ik speciaal een dag verlof genomen, maar de technieker is die dag niet komen opdagen.Toen ik belde, kreeg ik dan te horen dat de afspraak verzet is naar midden augustus. De dag erna zouden er mensen komen om de oprit af te werken, maar dit is hierdoor dan ook uitgesteld moeten worden.

De technieker is uiteindelijk vroeger kunnen komen, maar toen merkte hij dat de hoofdkabel van Proximus buiten de rooilijn gebroken zat dus dat dit niet aangesloten kon worden. Hij ging dit meteen melden zodat het zo spoedig mogelijk opgelost zou worden. Wanneer ikzelf hier dan ook voor belde, werd mij gemeld dat dit herstel 18 augustus ging plaatsvinden. Die dag is er echter terug niemand komen opdagen, de tweede keer dat dit dus al gebeurd, maar in de avond kreeg ik melding dat de werken uitgevoerd waren. Dit was natuurlijk niet het geval en heb hiervoor dan ook gebeld, klacht ingediend en tickets werden aangemaakt zodat dit opgelost zou worden. Dit is nu nog steeds niet gebeurd en deze kabel ligt al 3 weken open en bloot waardoor de oprit dan ook niet verder afgewerkt kan worden. Nu komt Proximus volgende week om mijn modem aan te sluiten, maar zolang deze breuk niet hersteld is zal dit ook niet werken.

Kan iemand dit intern nakijken zodat dit zo spoedig mogelijk, liefst voor de modem aansluiting, opgelost geraakt? Dit hele gedoe sleept nu al 4 maanden aan. Zeer ontevreden over deze service!

alvast bedankt.


7 reacties

Dat blijft het zelfde voor een fiberaansluiting, vanaf je bbox router verandert er niks voor u.

@Martin het gaat niet over een fiberaansluiting. De hoofdkabel voor aansluiting vooraanleg is kapot getrokken bij de werken waardoor mijn modem niet zal kunnen werken wanneer ze volgende week komen. Deze kabel moet eerst gerepareerd worden.

@Robindem 
ik heb duidelijk mijn bericht hier verkeerd gepost en was bedoeld voor een ander bericht : 
2 digicorders naar fiber | Proximus Forum

waarvoor mijn excuses.

@Martinhet gaat niet over een fiberaansluiting. De hoofdkabel voor aansluiting vooraanleg is kapot getrokken bij de werken waardoor mijn modem niet zal kunnen werken wanneer ze volgende week komen. Deze kabel moet eerst gerepareerd worden.

Hiervoor dus best afwachten tot een PX moderator hier de draad opneemt,
en daarom ook in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens noteren (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@Robindem Kan je in je forumprofiel toevoegen over welk adres het juist gaat?

@DaisyS Ik heb het zojuist toegevoegd op het forumprofiel.

@DaisyS we zijn ondertussen al 17 dagen verder en nog steeds niets gebeurd… Kabel ligt nog steeds open en kunnen niet verder werken aan het huis. Kan dit zo vlug mogelijk nagekeken worden en een lasser voor herstel gestuurd worden? Dit begint mij serieus tegen te steken, het sleept ondertussen al maanden aan en jullie doen er niets aan!

Reputatie 5
Badge +2

@Robindem Ik heb gezien dat je de ombudsdienst hebt aangeschreven hiervoor. Vanaf nu verloopt alle communicatie in verband met deze case via hen en kunnen we op het forum niets doen voor je.

Reageer