@Mdevetter
Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken, als ze de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Het is niet normaal dat u na 2 maand nog altijd niet uw iPhone 15 in uw bezit hebt
Als ik het goed begrijp hebt u:
uw iPhone in een lokaal Proximus center besteld, gecombineerd met een abo -
betaalt u nu reeds 2 maand een bedrag X voor uw toestel en uw abo
Bij levering door Bpost aan huis ontvangt u ten laatste de dag voor levering een e-mail met track&trace code **
Indien u nooit een dergelijk bericht gekregen hebt is er vermoedelijk dan ook één en ander fout gelopen bij Proximus
Het lijkt mij een minimum dat het betrokken Proximus center Y de nodige stappen voor onmiddellijke oplossing onderneemt
Mogelijks kan een Proximus moderator u ook verder helpen op dit publieke forum indien u hem/haar de nodige info verstrekt via uw forum login profiel (vrije veld “ticket”), aldaar enkel zichtbaar voor Proximus
bv. klantnr, betrokken GSMnr, betrokken shop en referte bestelling)
Mocht een oplossing verder uitblijven neemt u best contact op met de ombudsdienst telecom
Ombudsdienst voor telecommunicatie (ombudsmantelecom.be)
** indien u van Bpost wel een e-mail met track&trace code zou gehad hebben maar geen levering dient Proximus u een document “niet ontvangen levering, verklaring op eer” te bezorgen voor onderzoek/oplossing
TBI: Hier 2 links waar je het document verklaring van niet ontvangst van Proximus kan downloaden:
VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST.docx (live.com)
VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST (insided.com)
Dag @Mdevetter kun je in het klantprofiel gegevens toevoegen voor nazicht, aub?
@Mdevetter
via je forum login ben ik gaan zoeken naar klantgegevens en orders.
Op dit moment zijn er geen openstaande orders.
dit heb ik wel gevonden:
Pakje: 3232000**************** van PROXIMUS
Afgeleverd aan huis
Bezorgd bij | | Afgeleverd op |
BROU*************GEM | | dinsdag 3 oktober 08:49 |
de track en trace staat in je profiel ingevuld zodat je meer info kan gaan vragen bij bpost
Een document voor bewijs niet ontvangst is ook doorgestuurd. je dient dat in te vullen en terug te sturen.
groeten
Tina