GSM wordt niet geleverd en ik krijg geen reactie

  • 27 November 2023
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Beste,

Op 27 september ging ik langs in de Proximus shop voor een nieuwe iPhone (15).

Zij hebben dit online voor mij besteld en die ging dan na 2 werkdagen bij ons thuis worden geleverd.

 

We zijn ondertussen 2 maanden verder, ik betaal voor het apparaat en ik heb nog steeds niets ontvangen.

 

Ik heb al meerdere malen gebeld maar niemand die me kan verder helpen. Hoe kan dit?

 

Welke stappen kan ik ondernemen?

 

Mvg


5 reacties

@Mdevetter 

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken, als ze de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

Het is niet normaal dat u na 2 maand nog altijd niet uw iPhone 15 in uw bezit hebt

Als ik het goed begrijp hebt u:

uw iPhone in een lokaal Proximus center besteld,  gecombineerd met een abo -

betaalt u nu reeds 2 maand een bedrag X voor uw toestel en uw abo

 

Bij levering door Bpost aan huis ontvangt u ten laatste de dag voor levering een e-mail met track&trace code **

Indien u nooit een dergelijk bericht gekregen hebt is er vermoedelijk dan ook één en ander fout gelopen bij Proximus 

Het lijkt mij een minimum dat het betrokken Proximus center Y de nodige stappen voor onmiddellijke oplossing onderneemt

Mogelijks kan een Proximus moderator u ook verder helpen op dit publieke forum indien u hem/haar de nodige info verstrekt via uw forum login profiel (vrije veld “ticket”), aldaar enkel zichtbaar voor Proximus

bv. klantnr, betrokken GSMnr, betrokken shop en referte bestelling)

 

Mocht een oplossing verder uitblijven neemt u best contact op met de ombudsdienst telecom

Ombudsdienst voor telecommunicatie (ombudsmantelecom.be)

 

** indien u van Bpost wel een e-mail met track&trace code zou gehad hebben maar geen levering dient Proximus u een document “niet ontvangen levering, verklaring op eer” te  bezorgen voor onderzoek/oplossing

 

TBI: Hier 2 links waar je het document verklaring van niet ontvangst van Proximus kan downloaden:
VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST.docx (live.com)  
VERKLARING_VAN_NIET_ONTVANGST (insided.com)

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mdevetter kun je in het klantprofiel gegevens toevoegen voor nazicht, aub?

Reputatie 7
Badge +3

@Mdevetter 

via je forum login ben ik gaan zoeken naar klantgegevens en orders.

Op dit moment zijn er geen openstaande orders.

dit heb ik wel gevonden:

Pakje: 3232000****************  van PROXIMUS

Afgeleverd aan huis

Bezorgd bij

 

Afgeleverd op

BROU*************GEM

 

dinsdag 3 oktober 08:49

de track en trace staat in je profiel ingevuld zodat je meer info kan gaan vragen bij bpost

Een document voor bewijs niet ontvangst is ook doorgestuurd.  je dient dat in te vullen en terug te sturen.

 

groeten

Tina

Reageer