Beste
Ik zou een nieuwe gsm nodig hebben .
Wij gingen een afspraak maken in de winkel maar we weten niet of wij oostende of brugge binnenmogen daarvoor .Weet u meer of niet ?
Mvg.
Beste
Ik zou een nieuwe gsm nodig hebben .
Wij gingen een afspraak maken in de winkel maar we weten niet of wij oostende of brugge binnenmogen daarvoor .Weet u meer of niet ?
Mvg.
Al onze winkels zijn gesloten tot minimaal 19 april
&
https://bipt.be/operatoren/covid-19-informatie
De handelszaken en de winkels zijn gesloten, met uitzondering van : :…] - de telecomwinkels met uitsluiting van winkels die enkel accessoires verkopen, maar enkel voor noodgevallen, waarbij ze slechts één klant per keer mogen ontvangen en dit op afspraak
Beste
Ik zou een nieuwe gsm nodig hebben .
Wij gingen een afspraak maken in de winkel maar we weten niet of wij oostende of brugge binnenmogen daarvoor .Weet u meer of niet ?
Mvg.
online ene bestellen.
Hebben al geprobeerd maar lukt niet omdat ik minderjarig ben
@mathisvl17
kan de bestelling niet gebeuren door (groot)ouder? ik veronderstel dat de bestelling vastloopt op uw geboortedatum bij bestelling, correct?
eventueel kunt u indien een nieuwe gsm absoluut nodig hebt bv. ook bij ketens zoals Mediamarkt of Coolblue terecht (bv. betaling met bancontact zonder registratie met levering aan huis), maar er is inderdaad wetgeving m.b.t.verkoop aan minderjarigen van toepassing
https://www.mediamarkt.be/nl/category/_smartphone-509453.html
https://www.coolblue.be/nl/mobiele-telefoons/smartphones
Misschien best toch nog even wachten, ik vermoed dat vanaf begin mei de maatregelen ietwat zullen versoepeld worden zodat bv. afspraak met een Proximus center mogelijk wordt (zie hierboven)
Succes
online moet je meerderjarig zijn en in een proximus center dan niet!
uiteraard … maar als er bv. een (groot)ouder bij is ...
ja dat was niet duidelijk uit je antwoord, dan kan het ook online mist een (groot)ouder
online dient de (goot)ouder te betalen, off line niet noodzakelijkerwijze (16 j versus 18j maakt een wettelijk verschil bv.) maar mijn advies is misschien toch best even te wachten … de beslissing ligt uiteraard bij de auteur en zijn (groot)ouder ...
De (groot)ouders gaan dat zeker met plezier doen gezien de vervelende corona tijden
Kan dat ook bij zon gsm met mijn bestaand abonement bv die iphone 8 van 49 euro
Wij hebben het geprobeerd maar dat moest door de beheerder gedaan worden ik heb het samen met mijn papa en stiefmama geprobeerd met alle 3 onze paspoorten maar we kregen 3 keer de melding dat we geen beheerder zijn
Er moet toch een beheerder zijn van het betrokken MyProximus-account (en GSM-nr abo)…
@Proximus misschien in een privé-bericht niet op het publieke forum de betrokken info aan de auteur geven
Succes
is nog gebeurd gisteren dat er niet meer kon ingelogd worden als beheerder normaal wordt het account dan gewist en maak je dan een nieuw aan maar dat zullen de proxoimus medewerkers wel uitleggen indien dit moet geburen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.