Na een nieuwe aansluiting te hebben aangevraagd en een installatiedatum te hebben bekomen voor ons nieuwe huis kreeg ik 9 dagen voor deze afspraak om 14u15 een bericht dat de technieker dezelfde dag ging langskomen tussen 8u en 17u . ( bericht ontvangen om 14u15 van die dag). Onze afspraak was vastgelegd op 9 dagen later. als je dan wil reageren op dat bericht dan werkt de link niet om deze afspraak te annuleren of te wijzigen. Om toch zeker te zijn dat onze oorspronkelijke afspraak zou doorgaan heb ik de “Hulplijn” gebeld. Alles kreeg ik te horen behalve hulp. Een onbeleefd en arroganr persoon beantwoorde mijn oproep.
Zij vertelde mij dat wij onze afspreek gemist hadden en dat zei niets zag van een andere afspraak terwijl ik de papieren in mijn bezit heb.
Gevolg geen afspraak meer terwijl ik hiervoor special een dag verlof heb genomen.
Service bestaat niet meer!
Nu kan ik met deze papieren speciaal naar een contact gaan rijden om dit recht te zetten terwijl proximus op eenvoudig op eigen houtje de afspraak heeft verzet.
De kracht van een sterke bedrijven om geen support meer te geven . zij bepalen , hoe , wat en wanneer.