Vraag

Getrouwheidskorting

  • 17 October 2021
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Hey proximus,

Wij zijn al 13 jaar klant bij jullie. Niet echt problemen gehad met de service die jullie bieden en de bereikbaarheid maar wat ik wel jammer vind is dat ik lees dat andere mensen cadeaus tot zelfs korting omdat ze trouwe klanten zijn bij jullie. Daarom vraag ik me af als je 10 jaar klant bent bij jullie kom je dan in aanmerking voor iets?

Alvast Bedankt!

Yassine 


3 reacties

Morgen zullen de Proximus forummedewerkers je verder wel informeren wat mogelijk is, om als jaarlijkse korting toe te kennen, daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen. 

Ok top dat heb ik gedaan.

Reputatie 7
Badge +3

@yassinemez 

fijn dat je nog steeds klant bent bij ons

Ik merk dat je momenteel een nieuwe aanvraag hebt lopen voor een gsm toestel met abonnement.

de klanten die hier komen vragen voor onderzoek naar een getrouwheidskorting hebben meestal het volledige pack met vaste lijn, internet, tv en mobiles.

enkel mobile kan jammer genoeg niet in aanmerking komen omdat er ook al extra’s zijn bij het Joint Offer.

Veel plezier met je aankoop.

vriendelijke groeten

Tina

 

Reageer