Beantwoord

geplande afspraak technieker

  • 16 August 2023
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Beste,

 

Wij zijn een praktijk cardiologie, die eind mei 2023 verhuisd zijn.  Verhuis werd reeds begin maart doorgegeven aan onze Bizz Experte, tot 4x werd een technieker ingeboekt. Steeds werd dit bevestigd via mail en via sms tot daags voordien. Steeds technieker afwezig, stond ingeboekt, doch geen technieker aan gekoppeld, probleem fiber, …  Nu was er opnieuw een technieker ingeboekt op 17/08, bevestiging gisteren via mail en sms. Nu vandaag opnieuw een mail dat de afspraak wordt verplaatst naar 25/08. bij telefonisch contact met 0800 22 500 kreeg ik te horen dat de technieker die ingeboekt stond afwezig is en er blijkbaar nog een probleem zou zijn met de fiber???  

twee weken geleden kregen wij een fiber technieker aan de deur die hier het fiberbakje (draden waren los gerepareerd heeft en een goed optic signaal had, hij had dit ook doorgegeven intern en aan de bizz experte die ons dossier opvolgt.

Daarnaast waarom boeken ze een technieker in die dan achteraf toch niet aanwezig is?

 

Ondermaatse service van Proximus.

En intussen hebben we geen vast internet en geen telefonie. Patienten kunnen ons al drie maanden niet bereiken.

 

Dank om dit intern eens te willen bekijken.

 

Ilse

icon

Beste antwoord door HeidiE 16 August 2023, 14:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ilsec na mijn vraag om feedback bij de planningsdienst bevestigen ze inderdaad dat er voor jullie een afspraak in de planning staat op 25/08. Er werd door mij gevraagd om deze afspraak te vervroegen, ze houden me op de hoogte. Ik zorg alvast voor een aanpassing van de facturatie. Onze excuses voor het ongemak. Heidi

Bedankt Heidi!

jammer dat hun afspraak van morgen niet kan behouden blijven, hebben alles in het werk gesteld om aanwezig te zijn.

Als idd 25/08 de enige optie is dan laat ik mijn verlofdag vallen. Het is in ieder geval belangrijk dat het in orde komt. Maar kan dit dan aub bij voorkeur in de voormiddag ingepland worden.

Voor mij kan anders iedere dag volgende week met uitzondering van donderdag 24/08.  Ook morgen en vrijdag 18/08 zijn nog steeds een optie.

Daarnaast hadden wij van Proximus een 4G router gekregen om ons uit de nood te helpen.

Is het mogelijk deze actief te houden tot het vast internet en telefonie hier geactiveerd zijn. 

Was normaal voor drie maanden, maar periode loopt af rond 20 augustus, daarom dat ook die dag van morgen 17/08 zo belangrijk was.  

Wij kunnen niet zonder internet als dokterspraktijk!

 

Ben in ieder geval heel blij met Uw feedback. 

Ik sta normaal in contact met Ellen Rombaut, bizz experte, zeker geen klachten over haar, maar ze stuurt alle mails door naar de dispatch en de planning en ik denk dat het daar fout loopt. Zij zegt dat ze ook niet meer kan doen gezien geen zicht op de afsprakenagenda. En nu is ze met verlof.

 

Dank!

Ilse

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ilsec ik heb bovenstaande info doorgegeven aan de planningsdienst. De vraag om de 4G-router te behouden is toegevoegd aan het Ombudsdossier. 

Aangezien u een klacht heeft ingediend bij de Ombudsdienst van Telecommunicatie zal u van hen een definitief antwoord ontvangen zodra hun onderzoek afgerond is.

Als gevolg van het memorandum van overeenstemming die ons aan de Ombudsdienst bindt moet elke communicatie via hen verlopen, zodra wij een klacht ontvangen.

OK,  hartelijk dank Heidi!

Wij hadden liever geen contact opgenomen met de ombudsdienst, maar gezien het lang aanslepen van ons verhuisdossier zagen wij geen andere optie. 

We hopen dus op een goede en snelle  activatie.

Reageer