Vraag

Gebruik tegoedbon webshop

  • 30 September 2022
  • 8 reacties
  • 208 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties

Ik bracht enkele oude gsm’s binnen voor recyclage. In ruil kreeg ik een tegoedbon voor elk toestel.
Ik wens nu als particulier een nieuwe gsm te kopen op de proximus website. Ik voeg het apparaat toe in mijn winkelmand en als ik de promocode wil toevoegen krijg ik de melding “ De door jou ingevoerde promotiecode is ongeldig of verlopen, voer een geldige code in. “ De tegoedbon is geldig tot 27/03/2023. Ik heb vijf bonnen en geen enkele werkt. Moeten de codes ergens anders ingevuld worden?

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U zult vermoedelijk voor maandag geen reactie meer krijgen van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum

Tenzij vergissing mjnentwege zijn deze bonnen enkel bruikbaar in de fysische Proximus centers (en waarschijnlijk niet in de webshop)

 

Mja, maar op de bon zelf staat ook online catalogus. Ik interpreteer dat toch als webshop.

 

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad 

cfr bv.

Waardebon inruilen | Proximus Forum

  • Via de webshop (niet voor ME/COR-klanten): klant heeft recht op onmiddellijke korting (bedrag vermeld op de bon) bij aankoop een mobiele/vaste telefoon, gsm/smartphone of tablet zonder abonnement.
  • Om fraude te voorkomen, wordt de waardebon geblokkeerd zodra hij op het web wordt ingegeven.

 

hopelijk zijn de voorwaarden ondertussen niet veranderd, bericht is al van een jaar geleden,  enfin hoogst waarschijnlijk niet.

Maar maandag zullen we wel meer zekerheid/hulp krijgen als iemand van Prox hier dan de draad opneemt.

Reputatie 7
Badge +3

@lva Ik vraag het na en hou u verder op de hoogte.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@lva 

info ontvangen: 

“De vouchers zijn compatibel op het web met smartphones die stand-alone worden verkocht. Van wat ik hieronder kan zien, is dit wat de klant probeert te doen en dus zou het moeten werken.

Ik denk dat het probleem is dat hij de bon niet op de juiste plaats gebruikt. Hij moet naar het betalingsscherm gaan en daar de bonnen invoegen.”

Wil je dat eens proberen aub? en ons feedback geven? 

groetjes

Tina

Het lukte. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@lva Fijn om te horen dat het gelukt is.Groetjes,Joel

Reageer