Vraag

fout extra kosten aangereken

  • 5 April 2023
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Voor mijn rekening in februari is de domiciliering niet doorgegaan, dus heb ik op 01/03 via de app betaald. Hierna bleef ik herinneringen ontvangen, daarna heb ik contact gezocht zowel via mail als via chat met bewijs van betaling via de app. Er werd mij toen verteld dat er een technisch probleem was met de app waardoor mijn betaling pas eind maart zou doorgaan, en heb toen dus om hier rekening mee te houden een "betaalbelofte" gekregen tot het technisch probleem was opgelost. Nu zie ik dat er bij mijn telefoonrekening 30 euro extra is aangerekend, zogezegd voor "re-activatie van telefoon" maar mijn service is zelfs nooit geblokkeerd! Dit was dan zogezegd op 08/03 geweest, terwijl de eerste aanmaning (voor de dus al betaalde rekening) op 05/03 is verstuurd. Ik weiger om dit te betalen, gelieve dit recht te zetten. Ik was zelfs niet laat genoeg om aanmaningskosten te ontvangen, laat staan 30 euro voor een “heractivatie”  van iets wat nooit gedeactiveerd is! 

mvg, 


2 reacties

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze vandaag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Saeidaaaaa dossier 52375238 werd hier intussen voor opgemaakt. Ik zal het zelf verder in behandeling nemen en het nodige doen voor de rechtzetting. Groetjes,Heidi

Reageer