Voor mijn rekening in februari is de domiciliering niet doorgegaan, dus heb ik op 01/03 via de app betaald. Hierna bleef ik herinneringen ontvangen, daarna heb ik contact gezocht zowel via mail als via chat met bewijs van betaling via de app. Er werd mij toen verteld dat er een technisch probleem was met de app waardoor mijn betaling pas eind maart zou doorgaan, en heb toen dus om hier rekening mee te houden een "betaalbelofte" gekregen tot het technisch probleem was opgelost. Nu zie ik dat er bij mijn telefoonrekening 30 euro extra is aangerekend, zogezegd voor "re-activatie van telefoon" maar mijn service is zelfs nooit geblokkeerd! Dit was dan zogezegd op 08/03 geweest, terwijl de eerste aanmaning (voor de dus al betaalde rekening) op 05/03 is verstuurd. Ik weiger om dit te betalen, gelieve dit recht te zetten. Ik was zelfs niet laat genoeg om aanmaningskosten te ontvangen, laat staan 30 euro voor een “heractivatie” van iets wat nooit gedeactiveerd is!
mvg,