Vraag

Flex klant + tv geschenk

  • 14 November 2022
  • 28 reacties
  • 342 Bekeken

  • Rising star
  • 12 reacties

Beste,

Vorige week geschenk mogen kiezen bij mijn flex pakket. Contract via e-mail ontvangen maar voor de rest niets ontvangen. Elke keer zegt een Proximus medewerker iets anders. Je moet 48 u wacht dan krijg je een link om uw tv te betalen. De andere zegt nee je krijgt uw tv zo opgestuurd via Bpost en je krijgt uw eenmalige kost op uw afrekening en de volgende dag zeggen ze iets anders. Vraag is zeer simpel. Hoe komt dat mijn bestelling volgens Proximus na 5 dagen nog altijd in behandeling is? Hoe krijg ik de eenmalige kost? Via aantekening of via een link? Na dagen bellen en elke keer en onzeker en ander antwoord had ik graag een correct antwoord gehad.

 

Alvast bedankt 


28 reacties

Inderdaad ik had deze gekozen 

om de stappen te controleren en daar komt geen melding dat die niet leverbaar is.

@Martin

Blijft dus mijn vraag, stel dat die Qled opnieuw tevoorschijn komt, hoe zeker ben ik dat ik die ook ga krijgen ?

De helpdesk mensen spreken elkaar voortdurend tegen, ik heb daar weinig vertrouwen in.

@Dmute16 In afwachting van een reactie van PX team-

Ja dat is alleen iemand van PX forumteam moderator die een officieel antwoord kan geven hierop, eventueel door het op te vragen aan de achterliggende dienst die daar verantwoordelijk voor is.  

Reputatie 7
Badge +3

@Dmute16 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, ordernummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reageer