Vraag

Fiber binnenkort beschikbaar

  • 19 June 2022
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Binnenkort wordt er in de straat Fiber aangelegd door Fiberklaar. Nu heb ik telefoon gekregen van Proximus met de melding dat mijn oude koperen installatie MOET vervangen worden door de fiber aansluiting (oude koperen aansluitingen zouden verdwijnen) en dat die aansluiting volledig gratis zou zijn en ik al mijn oude producten zou behouden aan dezelfde prijs. (wat ik raar vind).

Is dit waar? Kan ik alles behouden zoals het is als Fiber wordt geinstalleerd?

 

Ik heb stand-alone producten ( vaste lijn, Internet Essential,  TV, en 2 GSM’s ) omdat ik als ex proximus medewerker daarop een korting krijg.

Ik ben tevreden met wat ik heb en alles werkt zoals het hoort dus wil ik nu zeker niet meer betalen  


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Luc V Quick Het klopt inderdaad dat koper op den duur zal verdwijnen en een aansluiting op fiber de enige mogelijkheid zal zijn. Omdat jij geniet van de korting voor gepensioneerde medewerkers en deze niet compatibel is met andere kortingen of promoties, ligt dit bij jou waarschijnlijk anders. Ik maak dossier 50855853 op. Je zal worden gecontacteerd met de correcte uitleg door een dossierbeheerder dat op de hoogte is van de kortingen voor gepensioneerde medewerkers. Groetjes, Antonella

Reageer