Vraag

Dispatching afspraken heeft weinig respect voor de klant zijn tijd

  • 9 July 2023
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Zaterdag van 20 voor 8 op mijn bouwwerf gestaan voor een afspraak tussen 8 en 12u30.  Na een tijdje krijg ik een bericht dat het tussen 13u30 en 15u30 zal zijn. Je denkt als klant oh verdorie, vertraging, maar goed ze komen vandaag.  Om 16u, een half uur met klantendienst gebeld. Er waren dringendere dingen en de technieker had helemaal niet laten weten dat hij in de namiddag zou komen…

Normaal werk ik in de horeca en had ik 130 euro verdiend op die dag. Nu heb ik 8u staan schilderen en nog steeds niets. De medewerker meldde me dat ik een klachtenformulier moest invullen, ik vind dit nergens op de site. Ik word alleen maar naar de klantendienst doorgestuurd, die toch zeggen dat ze er niets aan kunnen doen dat het de fout van dispatching is. Daar ben ik niets mee!!!

Ik kan mijn pizza op de minuut volgen als hij komt, een reuze bedrijf als proximus slaat er niet in te laten weten welke dag een technicus komt?????


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Maarten8528 onze excuses voor het ongemak. Vul je klantgegevens in op het klantprofiel hier, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reageer