Vraag

contact voor installatie

  • 10 August 2022
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

Geachte,

 

op 02/08 is de technieker langsgeweest ter installatie van proximus. De man in kwestie had niet het nodig materiaal mee om dit te doen 🙄🙄.

op 06/08 nog steeds niets gehoord, dan maar naar de winkel… er zou mij iemand opbellen een uur na bezoek van de winkel. Ik werd inderdaad gebeld, 10x hallo, hallo. Geen reactie. Teruggebeld… lukt niet naar het gebeld nummer. Via MyProximus kan ik niets doen. 
ik zou graag ASAP gecontacteerd worden voor een afspraak ter installatie, ik blijf niet nog 2 providers betalen.

 

alvast bedankt

met vriendelijke groeten 

De Boosere Stijn


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Stijn085 ik heb onze planningsdienst gevraagd om je dringend te contacteren. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Stijn085 ze hebben je intussen gebeld! Groetjes, Heidi

Ik ben idd gecontacteerd, waarvoor dank! 

Ondertussen 13/09 en ‘probleem’ nog steeds niet opgelost…

 

wat is er allemaal bijgekomen… afspraak met technieker op 16/08… geen technieker gezien.

eind augustus dan toch iemand gezien. Vertelde ons duidelijke wat er moest gedaan worden. Oké, ZELF de werken uitgevoerd (11 meter bekabeling gelegd in huis) zodat de volgende technieker de aansluiting kon maken… 

vandaag iemand langsgeweest… je raad het nooit, de aansluiting die binnen komt in onze woning is te kort🙄. Gevolg het voetpad moet nu uitgebroken worden om de aansluiting ‘langer’ te maken…

aub zeg waar zijn jullie mee bezig! 2 maanden verder en na 3 techniekers nog geen aansluiting!!! 
 

ik zou opgebeld worden voor een nieuwe afspraak… half uur terug in mijn mailbox een bevestiging van een afspraak… euh moet dit niet overlegd worden? 
 

graag duidelijkheid! 
 

De Boosere Stijn

 

Reputatie 7
Badge +3

@Stijn085  Dag Stijn je staat met een dagafspraak geboekt op 22/9/2022.

 

Moet dit niet eens overlegd worden? 

Reputatie 7
Badge +3

@Stijn085  Hiervoor heb je een mail ontvangen op 13/9/2022 om 3:49PM. In dee mail staat ook als het niet past dat je dit kunt wijzigen in My Proximus

 

Reageer