Skip to main content

Sinds een 6tal weken staat er een zending komende van Proximus in mijn Bpost App.

Doch is er geen verdere informatie beschikbaar , ook kon Bpost geen vedere info geven dan alleen maar te bevestigen dat het verzendlabel werd aangemaakt door Proximus. En moest ik de verzender contacteren van Bpost.

Aangezien ik via mijn MyProximus App sinds 16 November 2022 niets meer kan opvolgen van bestellingen graag nazicht door iemand van de Proximus medewerkers hier aanwezig op het forum . Bpost Track&Trace code = 323200074941547395001040 

Bedankt, groetjes, Patrick

 

@Pat52  Dag Pat52 al je order staan afgewerkt. Heb je al eens de cache van deze app gecleand? Groetjes


@Luc.M  Ok bedankt Luc.M voor het nakijken. Zou het zelf ook niet geweten hebben wat ik eventueel nog zou mogen/moeten ontvangen hebben van Proximus.

Ja heb de cache al eens leeg gemaakt in de Bpost App en deze ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik zal het als een bug/fout melden aan Bpost.

Groetjes.


Reageer