Vraag

Bestelling via webshop

  • 25 July 2022
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Vrijdag 8 juli een bestelling gedaan van 2 samsung a52s met dataphone 1 op mijn nummer 1 op dat van mijn vrouw. 20 min later krijg ik mail dat beide toestellen geleverd zullen worden op 13/07. De volgende maandag krijg ik telefoon dat het 2de toestel on hold staat zolang het eerste niet is afgeleverd door Bpost. (Blijkbaar kan je geen 2 toestellen tegelijk bestellen ivm fraude of zoiets kreeg ik als uitleg)

Zoals afgesproken werd eerste toestel geleverd op 13/7. We zijn nu al meer dan een week verder en tig van telefoontjes naar callcenter verder maar nog steeds geen toestel. Wel al tigvan verschillende uitleggen gekregen wat er foutgelopen is (niet een keer dezelfde)

Volgens telefoontje vandaag staat die 2de nu als geannuleerd. En eerste telefoon als afgeleverd. Dataphone staat nog steeds niet op mijn toestel. 

Verder zei die persoon van callcenter dat ik gewoon nieuw toestel moest bestellen aan zelfde nummerplaat toestel dat niet geleverd is

Volgen in de myproximusapp lukt ook al niet meer (oeps er is een fout opgetreden......).

 

4 "simpele" vragen

1 hoe zit dat nu met da 2de toestel

2 wanneer zie ik mijn dataphone zodat ik zeker weet dat 1ste perfect is afgewerkt.

3 als ik op webshop nieuw toestel wil bestellen kan ik zelfde nummer selecteren als toestel die reeds geleverd is wat zou willen zeggen dat ik 2 dataphones aan 1 nummer kan hangen

4 als ik nieuw toestel bestel wat gebeurd dan met die betaling van dat geannuleerd toestel ik ben niet van plan 2× te betalen voor iets wat niet geleverd word 

 

Mvg

 en hopende op een deftig antwoord. Niet het rond de pot gedraai dat ik al 2 weken aan de telefoon hoor


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

 

Dag @Jonckheere dossier 50950212 is hiervoor al in behandeling. Ik heb de dossierbeheerder gevraagd om je te informeren. Groetjes, Heidi

 

Dag @Jonckheere dossier 50950212 is hiervoor al in behandeling. Ik heb de dossierbeheerder gevraagd om je te informeren. Groetjes, Heidi

 

De een zegt dat deze niet online is, de ander zegt dat ze ziek is. Maar dat betekent dat als er iemand meer dan een week niet aanwezig is een dossier meer dan een week vast zit. 

Moest dit bij mij op het werk gebeuren zouden we niet veel klanten meer hebben

Reputatie 7
Badge +3

@Jonckheere de coach van de betrokken collega staat in copy, in geval van afwezigheid zal een collega het dus overnemen! Groetjes, Heidi

Reageer