Vraag

bestelling telaat/onduidelijkheid

  • 22 July 2023
  • 9 reacties
  • 169 Bekeken

Ik kan de bestelling van mijn nieuwe gsm niet volgen en die is telaat heb hem nogsteeds niet.Normaal zal die maandag al geleverd meiden zijn en het is nu zaterdag nog geen enkel mails niks.R4WEBSHOP019406767


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum 

Normaal ontvangt u van Bpost een track en trace code wanneer het pakket door Proximus bij Bpost aangemeld wordt (en vervolgens een e-mail van Bpost op de dag van de levering  “in uitreiking”)

Heb geen mail gekregen van bpost alleen orderbevestiging van proximus en heb de voorschot al betaald en daar staat dat het maandag al geleverd moest zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rowenna21 kun je in het klantprofiel hier de klantgegevens verder aanvullen, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Beste

Ik ben een nieuwe klant en weet niet waar ik dat kan vinden heb alleen een mail met de orderbevestiging en de nieuwe nummer zou ik erbij krijgen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rowenna21 ik heb je klantnummer intussen zelf gevonden. Onze IT-dienst doet momenteel het nodige, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi

@HeidiE 

Update pakket.

Goedendag ,heeft u al meer info over mijn pak?

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Rowenna21 Momenteel nog geen feedback ontvangen.Van zodra we deze ontvangen laten we dit onmiddellijk aan u weten.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Al updates?

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dossier 52945634 is hiervoor nog in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder informeren!

Reageer