Skip to main content

Op zondag 30/04/2023 een bestelling geplaatst en onmiddellijk betaald voor een Samsung S23. Leveringsdatum zou 03/05/2023 zijn.

Orderbevestiging met nr. R4WEBSHOP018758096 meteen ontvangen met daarin een link naar de levering.

Deze staat reeds sedert 01/05/2023 op “Binnenkort levering. Je apparatuur is op voorraad, we maken een pakket klaar om je op te sturen.Geleverd via Bpost Home Delivery”.

Nog steeds geen levering, ook ging link van BPost. Vanmiddag al naar jullie telefonische ondersteuning gebeld maar zij konden ook niet meer zeggen als wat ik zie. Graag jullie hulp. 

 

@Helena L. 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Dank voor de nodige ondersteuning (of van de medewerker aan de telefoon) maar vanmorgen mail ontvangen dat BPost sedert gisterenavond de aanvraag tot levering van Proximus had ontvangen. Toestel zal vandaag geleverd worden.