Vraag

Bestelling R4WEBSHOP008263245

  • 28 August 2020
  • 3 reacties
  • 1195 Bekeken

Beste,
Ik heb op 25/08 een bestelling geplaatst voor de samsung galaxy s20 met abbonement. Ondertussen heb ik al tweemaal mijn identiteitskaart moeten doorsturen naar IDcard@Proximus.com wat ik ook al tweemaal heb gedaan en ik ben al in contact geweest met de klantendienst, maar ik zie nog verder geen enkele update hierover. Volgens de website zou het binnen 3 dagen geleverd moeten zijn maar ik zie nog geen vooruitgang in de bestelling.
Kan ik hier 1 of andere duidelijke update in krijgen van hoe het met mijn bestelling staat?

Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,
Ben Dirix


3 reacties

Ik heb nu al voor de derde keer mijn identiteitskaart moeten sturen naar IDcard@Proximus.com
Kan hier aub uitleg worden over gegeven waarom ik nu al driemaal het heb moeten doorsturen? Er is niets mis met de kopie en alles is duidelijk te lezen dus daar kan het al niet aan liggen.
Ik wens gewoon verduidelijking zodat ik niet weken mijn identiteitskaart moet blijven sturen voor ik mijn bestelling krijg. Als ik het ooit krijg want als ik het zo zie heb ik er geen goede hoop in.

Reputatie 7
Badge +3

@Ben Dirix 

ik ken alleen het mailadres doc@proximus.com.   Hen heb ik alvast een mail gestuurd om te vragen of ze documenten hebben gehad.

kan je toch nog eens doorsturen naar dit mailadres hierboven ? normaal krijg je onmiddellijk een standard antwoord van ontvangst bericht.

excuses voor het ongemak.

vriendelijke groeten

Tina

 

@Ben Dirix

ik ken alleen het mailadres doc@proximus.com.   Hen heb ik alvast een mail gestuurd om te vragen of ze documenten hebben gehad.

kan je toch nog eens doorsturen naar dit mailadres hierboven ? normaal krijg je onmiddellijk een standard antwoord van ontvangst bericht.

excuses voor het ongemak.

vriendelijke groeten

Tina

 


Vreemd, ik heb mails binnen gekregen waar het zegt dat ik het naar IDcard@Proximus.com
en een medewerker via Facebook heeft me naar volgende link ook gestuurd
https://www.proximus.be/nl/id_cr_your_application_with_proximus/particulieren/r-orphans/uw-aanvraag-bij-proximus.html

Maar ik zal het nog een keer naar het mail adres dat u heeft doorgegeven sturen

Reageer