Vraag

Bestelling niet kunnen voltooien

  • 6 November 2021
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Ik wilde een nieuwe iPhone bestellen. ik ben al klant bij proximus dus het laat mij alleen maar mijn geboortedatum en identiteitskaartnummer invullen tijdens het bestellen. Mijn adres is niet ingevuld maar ik kan er niet aankomen en het laagt mij het niet invullen dus ik kan ook niet naar de volgende stap gaan om mijn betaling af te ronden. Is dit iemand anders ook overkomen of weet iemand hoe ik verder met mijn betaling kan gaan?


2 reacties

als je de bestelling doet via browser kun je ook eens een ander browser proberen.

Ter info: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen a.s. maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel.

Ik kan niet naar de volgende stap gaan om mijn betaling af te ronden.

Reageer