Vraag

Bestelling niet geleverd

  • 24 November 2023
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Geachte heer, geachte mevrouw,

 

op 13/11 maakte ik een bestelling met bestelnummer R4WEBSHOP021001566. Mijn gsm zou op 17/11 geleverd worden, maar volgens de track&trace link is de werknemer nog steeds het pakket aan het aanmaken. Die werkt blijkbaar wel heel snel :-). Tot op heden heb ik dus nog steeds niet ontvangen. Er werd maandag een high care ticket aangemaakt, maar daar kreeg ik dus nog steeds geen feedback op. Ik wil niet weten wat de reactiesnelheid is bij een gewoon ticket. 
Long story short, ik heb tot op heden geen gsm en geen nieuws. In welk jaar mag ik de gsm verwachten?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MissBruges Ik zie dat uw klachtendossier 53568539 ondertussen in behandelingen is genomen.De dossierbeheerder is er volop mee bezig.Blijkbaar komt uw order R4WEBSHOP021001566 momenteel niet zichtbaar in de juiste systemen waardoor er geen leveringsdatum kan gemaakt worden.Men is nu na aan het kijken voor een oplossing.In slechtste geval zal uw aanvraag geannuleerd worden en uw geld teruggestort.U kan dan wel opnieuw een order inleiden of via de shop ééntje gaan aankopen.De dossierbeheerder zal u verder op de hoogte houden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Beste Joel,

 

bedankt voor uw antwoord.

kan mijn order nu sowieso geannuleerd worden? Dat is dan voor iedereen gemakkelijker. Dan koop ik er gewoon in de winkel eentje aan.

Reputatie 7
Badge +3

@MissBruges Ik heb uw annulatie doorgegeven aan de dossierbeheerder(dossier 53568539 ).Deze gaat het nodige doen voor annulatie en terugstorten van het betaalde bedrag.Deze gaat dan ook de facturatie opvolgen om eventuele verbrekingskosten ed. te crediteren.Groetjes, Joel

Ik zie nu ineens dat mijn pakket is klaargemaakt, terwijl ik een annulatie heb aangevraag. Wordt het toestel nu nog naar mij toegezonden? Tot op heden heb ik trouwens nog steeds niemand van Proximus gehoord, behalve u.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @MissBruges wij annuleerden inderdaad deze bestelling en onze financiële dienst deed het nodige voor een terugbetaling. Ik zie nu ook dat er een levering klaarstaat voor 01/12 - laat je ons morgen een seintje of je deze effectief ontvangen hebt?

Reageer