Vraag

bestelling internetbox wifi 6

  • 16 November 2023
  • 7 reacties
  • 87 Bekeken

Beste, Op 6 november heb ik mijn abonnement overgeschakeld naar een flexpack, ze zouden mij de nieuwe modem opsturen maar heb hem na 10 dagen nog niet ontvangen.

Vandaag 16 november gebeld en wordt telkens doorgeschakeld tot de laatste het leuk vond om gewoon tijdens de doorschakeling af sloot.

Enig idee bij wie ik moet zijn om niet van het kastje naar de muur gestuurd te worden?

 

 


7 reacties

@Mauricevsp 

Omdat de PX medewerkers dit verder voor u zouden kunnen afhandelen morgen als ze terug langskomen:

Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Mauricevsp  Dag Maurice staat met levering 21/11 door Bpost. R000000110000RPW7M. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Mauricevsp Je booster zal ook vervangen worden door een v2

@Luc.M Bedankt voor je hulp.

grts,

Maurice

Beste, ik zie dat ik mijn tv-box moet terug sturen, hoe moet ik dan tv kijken?

of wordt daarmee bedoelt de b-box 3/T ?

Grtn, Michel

Ter info:

Als ze je Internet box opsturen ter vervanging van een oude Internet box (bbox3) dan moet de oude Internet box teruggestuurd worden met de retourlabels die je normaal gezien ook moet ontvangen.

Beste, ik zie dat ik mijn tv-box moet terug sturen, hoe moet ik dan tv kijken?

of wordt daarmee bedoelt de b-box 3/T ?

Grtn, Michel

 

Ter info:

Als ze je Internet box opsturen ter vervanging van een oude Internet box (bbox3) dan moet de oude Internet box teruggestuurd worden met de retourlabels die je normaal gezien ook moet ontvangen.

Beste, ik zie dat ik mijn tv-box moet terug sturen, hoe moet ik dan tv kijken?

of wordt daarmee bedoelt de b-box 3/T ?

Grtn, Michel

 

Dacht het ook, ik zie tv-box op de retourlabel maar dat zal de bbox3 wel zijn die ze bedoelen.

Reageer