Bestelling, geen bevestiging via mail

  • 28 November 2023
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Ik heb donderdag 28/11/23 online via proximus het flex abbo aangevraagd internet tv mobiel aangevraagd met de samsung galaxy book 2 ik was nog geen klant dus ik heb geen klantnummer ik heb 99€ betaald en is direct van rekening gegaan voor de galaxy book 2 die in begrepen zat in het abonnement er zou een technicus langs komen maar ook daarvan geen mail ontvangen ik heb het email adres en gsm nummer gebruikt dat staat vermeld op men forum profiel de samsung galaxy book 2 zou toekomen op 30/11/23  ik heb ook een my proximus acc gemaakt en ook daar kan ik niets terug bij mijn producten ook nietv op de gsm nummer dat ik heb ingevuld in het forum profiel tijdens de bestelling had ik de its me app gebruikt dus alles zou moeten kloppen kunnen jullie dat eens nakijken alvast bedankt 


This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik heb gebeld naar proximus en ik had mijn 2de email adres ingeven waar ik mijn bestelling kan volgen alles is dus opgelost 

Reputatie 7
Badge +3

@Nddmm Sorry voor late reactie.Fijn om te horen dat alles  voor u in orde is gekomen.Groetjes,Joel