28 juni een bestelling geplaatst voor iphone 14 pro max met abbonnement . wij moesten via de site dan onmiddelijk 499 euro betalen . dit is ook onmiddelijk gebeurd , na 2 dagen wachten en niks horen van proximus / Bpost eens zelf contact opgenomen met proximus zelf .
blijkt opeens dat de bestelling geanulleerd was door een factuur uit verleden op iemand anders zijn naam. als wij dan spreken over wanneer ze ons dan die 499 euro gaan terugbetalen wordt er gezegd binnen 5 dagen .. de volgende dag krijgen we updates over dat onze pakket zou moeten onderweg zijn.
na vele telefoontjes opnieuw met Bpost en Proximus zelf , blijkt idd dat er een fout gebeurd is , en als we ons pakketje niet kregen , dat ze opnieuw het toestel gingen verzenden.
blijkbaar is dit ook opnieuw weer gelogen want wij hebben nog altijd geen pakket ontvangen.
wij hebben dan nog eens gebeld met proximus , de bestelling is blijkbaar nog steeds geanulleerd en de betaling zouden we binnen een paar weken terug ontvangen . de medewerkster die we laatst hebben gesproken was bovendien zeer onbeschoft en is haar boekje te buiten gegaan . de medewerkster kon het niet vinden dat wij zo een dure abbonement aankochten , dat het leuk was om iets duur te kopen maar het niet te kunnen betalen . dit is ten zeerste al onproffesioneel . en ik ga kijken voor een klacht neer te leggen bij de ombudsdienst alsook bij de politie , want dit zijn pure maffiapraktijken . ik heb al de berichten op deze forum niet willen geloven , maar het klopt dus dat proximus een bende oplichters zijn. ik krijg geen toestel , maar de 499 euro ben ik ook kwijt en iedere keer als je daar iemand spreekt via de telefoon of chat zegt iedereen iets anders . maar de 499 euro betalen en ontvangen dat kunnen ze wel.wij hebben zelfs nietr eens een email ontvangen over een anulatie van de bestelling , laat staan over de terugbetaling van het artikel . we zijn 2023 en het zijn pure maffiapraktijken. DiT KAN NIET voor een bedrijf !