Skip to main content

28 juni een bestelling geplaatst voor iphone 14 pro max met abbonnement . wij moesten via de site dan onmiddelijk 499 euro betalen . dit is ook onmiddelijk gebeurd , na 2 dagen wachten en niks horen van proximus / Bpost eens zelf contact opgenomen met proximus zelf .

 

blijkt opeens dat de bestelling geanulleerd was door een factuur uit verleden op iemand anders zijn naam. als wij dan spreken over wanneer ze ons dan die 499 euro gaan terugbetalen wordt er gezegd binnen 5 dagen .. de volgende dag krijgen we updates over dat onze pakket zou moeten onderweg zijn. 

 

na vele telefoontjes opnieuw met Bpost en Proximus zelf , blijkt idd dat er een fout gebeurd is , en als we ons pakketje niet kregen , dat ze opnieuw het toestel gingen verzenden.

blijkbaar is dit ook opnieuw weer gelogen want wij hebben nog altijd geen pakket ontvangen.

wij hebben dan nog eens gebeld met proximus , de bestelling is blijkbaar nog steeds geanulleerd en de betaling zouden we binnen een paar weken terug ontvangen . de medewerkster die we laatst hebben gesproken was bovendien zeer onbeschoft en is haar boekje te buiten gegaan . de medewerkster kon het niet vinden dat wij zo een dure abbonement aankochten , dat het leuk was om iets duur te kopen maar het niet te kunnen betalen . dit is ten zeerste al onproffesioneel . en ik ga kijken voor een klacht neer te leggen bij de ombudsdienst alsook bij de politie , want dit zijn pure maffiapraktijken . ik heb al de berichten op deze forum niet willen geloven , maar het klopt dus dat proximus een bende oplichters zijn. ik krijg geen toestel , maar de 499 euro ben ik ook kwijt en iedere keer als je daar iemand spreekt via de telefoon of chat zegt iedereen iets anders . maar de 499 euro betalen en ontvangen dat kunnen ze wel.wij hebben zelfs nietr eens een email ontvangen over een anulatie van de bestelling , laat staan over de terugbetaling van het artikel . we zijn 2023 en het zijn pure maffiapraktijken. DiT KAN NIET voor een bedrijf !

@joybracke 

het spijt me dat dit zo gelopen is;  Excuses

Wanneer een bestelling wordt geannuleerd, wordt het geld altijd teruggestort.

Dit kan tot 6 w na annulatie duren.

Vul je je gegevens bij in je forumprofiel? 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

we kijken dit dan zo vlug mogelijk na.

groeten

Tina


kijk mevrouw , ik heb al verschillende collega’s van u gesproken de ene zegt ik weet het niet , de andere zegt 8 weken , dan heb ik nog iemand anders via de chat gehoord en die zei me dat het 4 a 5 werkdagen duurt . dit laatste heeft trouwens 3 collega’s bevestigd en u zegt weer iets anders . snapt u wat het probleem is bij proximus ? zoals ik al eerder vermelde iedereen zegt mij iets anders , maar op dit moment ben ik mijn geld kwijt en heb ik geen toestel. noch een annulatie of bevestiging van terugbetaling .

 

vindt u dit kunne mevrouw , moest het omgekeerd zijn ? dat u geld aan het zweven is ergens . bovendien 499 euro want niet min is en wat vele mensen kunnen gebruiken de huidige situatie op vandaag . ten eerste zijn julie al in fout want ik weet dat iedereen door een systeem wordt gehaald van julie om na te zien of het mogelijk is een abbonnement aan te gaan of niet . ik krijg altijd wel iets anders te horen , maar ondertussen wel met het geld gaan lopen . zeer slechte reputie zo blijkt al jaren. maar heb er genoeg van . ik wil men 499 euro terug en nooit bestel ik nog iets bij julie . julie hadden bij mij het voordeel van de twijfel , die is inmiddels bij mij teniet gedaan.

 Klantnummer: 315xxxx

en bestelnummer is : R00000xxxxxxxxxxxxxxxxxx

normaal zal de bestelling al een tijdje in annulatie staan , geliever ervoor te kijken en om het geld terug te storten , liefst met bewijs dat ik de terugbetaling zal ontvangen binnen de termijn die julie opleggen zodat ik mijzelf ook van bewijzen kan voorzien. want het feit al alleen dat 36 medewerkers allemaal iets anders zeggen is het dus een feit dat er 35 aan het liegen is . er kan er maar 1 de waarheid spreken . en dit doe je gewoon niet met een mens. er zijn in dit land nog altijd iets als wetten en rechten als “klant”


@joybracke 

nogmaals excuses, de terugbetaling wordt altijd uitgevoerd, maar kan tot 6w duren… soms is het ok na een week

Ik heb je klantgegevens uit het openbare bericht verwijderd en in je profiel gezet.

Aangezien je vandaag al naar klantendienst had gebeld, is er een dossier lopende

Deze berichten heb ik erbij gezet en gevraagd voor dringende terugbetaling en info aan jou door de dossierbeheerder

vriendelijke groeten

Tina

 


dan hoop ik zo snel mogelijk op een antwoordt , hopelijk door dit openbaar te zetten zullen julie wel alles in het werk stellen voor de terugbetaling , en krijg ik hopelijk ook niet steeds andere antwoorden.

heel spijtig hoe alles moet lopen . maar ik hoop dat de terugstorting gebeurd , anders kan ik niet anders dan verdere stappen ondernemen , want uiteindelijk hoor ik niks van julie over het geld . ja u zegt mij dat het binnen 6 weken wordt teruggestort maarja er zijn al vele collega’s voor u die ook andere versies vertellen . welke mag ik dan geloven ? als ik niet officieel op de hoogte wordt gebracht van julie , ja dan blijkt dit gewoon diefstal te zijn en dit is nog altijd strafbaar . als julie mij dit gaan terugbetalen , geen probleem maar ik wil ook officieel op de hoogte gebracht worden . want het artikel is geanulleerd , maar ook daar heb ik officieel niks van vernomen via brief of email noch aan de telefoon. u vertelt mij dat er een terugbetaling wordt gedaan, maar ook daar zie ik geen officieel bericht van dus uiteindelijk ben ik officieel van niks op de hoogte door proximus zelf . maar ik heb hier de bewijzen dat er op 28 juni 2023 een betaling is uitgevoerd van 499 euro naar proximus , voor een artikel die geanulleerd blijkt te zijn , geen probleem maar daar wil ik wel een officieel bericht van en een officieel bericht van julie dat de procedure is ingezet voor de terugbetaling zodat ik ook van iets weet . als reclame lukt , moet dit ook lukken he ?. want ik voel het al aankomen , als ik bv. volgende week eens bel ivm de terugbetaling , zal ik weer andere versies horen en dan ben ik nog verder van huis. waarom duurt dit ook 6 weken bij julie ? als wij storten isdat op een paar minuten bij julie . ik versta gewoon niet waarom dat allemaal zolang moet duren . proximus stort mij het betaalde bedrag , waar ik tevens ook recht op heb terug en de zaak is opgelost . waarom moet dit altijd tot zoiets leiden ? een mens blijft door proximus ook in het ongewisse .. 


@joybracke 

zie ook privébericht met info over je bestelling

Groeten

Tina


Reageer