Vraag

Bestelling annuleren

  • 31 July 2022
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Op 25 /07/2022 heb ik contact gehad met een verzonnen ??? Mevr Pogar..

dossier nr : R00000034014881035

dit om over te schakelen naar vast internet (eenvoudigste tv aanbod) en met mobiel abonnement.

Vast nr werd onmiddellijk afgesloten (zonder verwittigen) en mobiel was ik ook niet meer (vraag naar Base bleef uit)

Via chat :werd mij beloofd om de vaste lijn opnieuw in te schakelen :

dossier nr 51041948 , is nog steeds nièt gebeurd.

Dàt noemt men dan het “digitale tijdperk”

Ik annuleer dus deze bestelling en BLIJF bij Base , 30 jaren nooit geen problemen gehad , dit kan nièt gezegd worden van Proximus.

Gelieve dus mijn vaste lijn zo vlug mogelijk te herstellen en dat mobiel abonnement te annuleren.

Ik verwacht dus zo vlug mogelijk een antwoord per email , want op andere manier KAN HET NIET !

IK BAAL en nog geen klein beetje.

Met geïrriteerde groet ,

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@roske.vdd 

oprechte excuses

er is een dossierbeheerder bezig met je herstel/annulatie

Hij probeert je te bellen

Kan je hem asap terugbellen aub? ik zet zijn nummer in een privébercht.

groeten

Tina

Reputatie 3
Badge

ik ben NIET bereikbaar , mijn gsm werkt niet meer !

mvgr.

Reputatie 7
Badge +3

@roske.vdd 

ok, dan kan het verder via privéberichten van het forum.

groeten

tina

Reputatie 3
Badge

@tina.b 

Smartphone werkt en mijn vaste lijn is ook weer actief.

Ik ben een gelukkig mens >ik ben weer bereikbaar.

Dank u Tina voor de hulp èn de herstelling.

Met vriendelijke groet.

Reageer