Op 25 /07/2022 heb ik contact gehad met een verzonnen ??? Mevr Pogar..
dossier nr : R00000034014881035
dit om over te schakelen naar vast internet (eenvoudigste tv aanbod) en met mobiel abonnement.
Vast nr werd onmiddellijk afgesloten (zonder verwittigen) en mobiel was ik ook niet meer (vraag naar Base bleef uit)
Via chat :werd mij beloofd om de vaste lijn opnieuw in te schakelen :
dossier nr 51041948 , is nog steeds nièt gebeurd.
Dàt noemt men dan het “digitale tijdperk”
Ik annuleer dus deze bestelling en BLIJF bij Base , 30 jaren nooit geen problemen gehad , dit kan nièt gezegd worden van Proximus.
Gelieve dus mijn vaste lijn zo vlug mogelijk te herstellen en dat mobiel abonnement te annuleren.
Ik verwacht dus zo vlug mogelijk een antwoord per email , want op andere manier KAN HET NIET !
IK BAAL en nog geen klein beetje.
Met geïrriteerde groet ,