Vraag

bestelling

  • 8 December 2021
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Ik heb een gsm twee weken gelden besteld en ik heb nog geen informatie gekregen toen ik naar proximus belden die zeiden ga naar Bpost ik heb dat gedaan maar Bpost kan mij niet helpen zonder een barcode dus ik ben naar daar gegaan voor niets en nu wil ik weten maar mijn gsm is 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn normaal pas vanaf morgen terug actief op dit publieke forum

In principe krijgt u voorafgaandelijk aan de levering een e-mail van Proximus om aan te duiden dat er u op datum x een toestel gaat geleverd worden en vervolgens krijgt u van Bpost een 2e mail met tracking code en tenslotte van Bpost een 3e de dag van levering (in uitreiking)

Maar ik heb niets gekregen geen bericht geen niets

@Salma Lahkim Morgen kunnen de proximus  forummedewerkers dit eens natrekken voor u.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

 

Reputatie 7
Badge +3

@Salma Lahkim  Dag, je dossier is in behandeling. De dossierbeheerder zal u contacteren. Groetjes Luc

Reageer