Bij werken uitgevoerd door de firma Lamote in opdracht van Fluvius is een proximuskabel beschadigd voor onze deur (Vlaanderenstraat 13, Roeselare). dit gebeurde op maandag 5 september (dus 4 dagen geleden). Dit zou reeds tweemaal gemeld zijn via de app door de uitvoerende firma, maar tot op heden nog niet hersteld. Kan dit dringend gebeuren aangezien wij internet nodig hebben voor werk en school.
Dit zou nu moeten in orde zijn
Ik bedoel het klantennummer, na 6 dagen nog altijd geen internet
Schitterend, dus maandag wordt dit opgelost? Na 8 dagen zonder dienstverlening hoop ik dat jullie dit in orde brengen, de kinderen krijgen problemen in school doordat ze al een week geen internet hebben en wij kunnen al een week niet meer van thuis uit werken
geniet van jullie weekend
Beste, probleem is ondertussen zelf opgelost, dus geen interventie meer nodig
mvg
dat is goed dat alles terug werkt, echter zijn je metingen nog niet optimaal.
ik zal de afspraak hierom toch laten staan.
Groeten
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.