Vraag

Beschadigde iphone 14 pro aangekregen met slechte klantendienst

  • 29 September 2023
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Op 23/08/23 heb ik de online bestelde iphone 14 pro geleverd gekregen. Na het openen van het pakje merkte ik kleine beschadiging aan de toestel. Aangezien dat het al laat was heb ik volgende ochtend direct contact opgenomen met klantendienst. Ze stuurde mij naar de winkel. Van de winkel word ik terug naar de klantendienst gestuurd want het ging over online bestelling. Na verschillende keren bellen kreeg ik te horen dat ik online formulier moet invullen en dat het binnen 5 werkdagen wordt behandeld. Na weken wachten kreeg ik te horen dat ik via proximus winkel moet terug sturen. Ondertussen 5 weken verder en krijg ik te horen dat het buiten garantie valt en dat er 617€ moet betaald worden om het te repareren. Foto 1 dat ik zelf in proximus winkel heb gemaakt. Foto 2 van de reparatie center. Slechte klantendienst ooit dat ik heb meegemaakt. 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ruzan  Hiervoor is reeds een dossier 53270209 lopende. 

Gisteren werd ik gebeld door de proximus dat gsm gemaakt is en er zijn geen kosten aan gebonden en dat ik het mag gaan afhalen. Weeral naar de winkel in Mol gereden en het bleek helemaal niet gemaakt te zijn. Het zag net zo uit als daarvoor, de wedewerker in de winkel was ook verbaasd dat tegen mij was gezegd dat het gemaakt is. Vind gewoon schandalig dat er zoiets kan gebeuren! Kreeg van Proximus bericht dat mijn dossier is opgelost. 

@Ruzan  Hiervoor is reeds een dossier 53270209 lopende. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ruzan  Ik heb je dossier heropend

Reageer