Bedrog

  • 3 April 2024
  • 4 reacties
  • 50 Bekeken

Hallo Allemaal,

 

op 28 maart plaats ik een bestelling via de webshop van Proximus (dit voor mijn zaak).

ik krijg een order bevestiging met dat de betaling ok is.

Voor de rest niks mail meer ontvangen , enkel dat ik dinsdag 2 april mijn gsm geleverd zou krijgen.

Dus 2 april neem ik contact op met hun, Aja maar mevrouw u bestelling is geannuleerd want je hebt geen ID doorgestuurd.

Blijkbaar hadden ze problemen met hun webshop en heb ik geen verder mails aangekregen.. oeps foutje van hun.

399 euro kwijt & geen nieuwe gsm… ik moet hem maar gewoon opnieuw kopen zeggen ze.. maar mijn 399 euro zie ik niet terug!

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Evyke vul je in het profiel de klantgegevens aan, zodat we het nodige kunnen doen voor een terugbetaling? Groetjes, Heidi

Proximus beweerde zelfs geen betaling te hebben ontvangen & toch heb ik het bewijs…Kwil men gsm !

@Evyke het helpt echt niet om je op te winden! Alle begrip, maar begin eens met je gegevens in te vullen zoals gevraagd. Je wil toch geholpen worden?

Reputatie 7
Badge +3

@Evyke dossier 54320735 is hiervoor al in behandeling. Onze financiële dienst kijkt na en doet het nodige!

Reageer