Vraag

annulatie technicus

  • 18 October 2023
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

Beste,

 

Ik kan niemand meer bereiken maar probeer het via deze weg om de afspraak met de technicus op 19/10/23 te annuleren. Het probleem dat het vaste toestel niet werkt is opgelost,

 

Mvg Béa 


6 reacties

Reputatie 4
Badge

@Béa V 

Probleem met Proximus server/syteem, moderators zijn nu niet meer actief denk ik maar zullen vast morgen een antwoord geven.

Beste,

 

Ik kan niemand meer bereiken maar probeer het via deze weg om de afspraak met de technicus op 19/10/23 te annuleren. Het probleem dat het vaste toestel niet werkt is opgelost,

 

Mvg Béa 

@Béa V 

Lukt het ook niet om het via http://myproximus.be te doen

Indien het zo niet lukt kun je best ondertussen zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.

Reputatie 4
Badge

@Martin 

Website werkt nog altijd niet 

Hopelijk komt het vandaag in orde!

Reputatie 7
Badge +3

@esgsel1 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, vaste lijn)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor .Groetjes,Joel

Hopelijk komt het vandaag in orde!

http://myproximus.be en http://proximus.be  zijn terug in orde.

Reageer