Vraag

Annulatie order R4WEBSHOP020060125 (26/09)

  • 3 October 2023
  • 5 reacties
  • 142 Bekeken

Beste

 

Ik heb vorige week (26/09) mijn pre-order van een Iphone 15 Pro Max 256 GB geannuleerd. Een medewerker via Messenger vertelde mij dat de terugbetaling in gang werd gezet. Ik kreeg ook 5 minuutjes later een ‘bevestiging van wijziging’. 
 

Deze ochtend belde mij iemand van de klantendienst i.v.m. mijn klacht bij Test Aankoop. 
 

De vrouw sprak iets in op mijn voicemail. Ze gaf uitleg waarom er nog niet geleverd is, dat mijn order succesvol is doorgekomen en als ik wou dat ik mijn order kon annuleren.

 

Vreemd, want mijn order werd geannuleerd op 26/09. 
 

Kunt u bevestigen dat mijn order R4WEBSHOP020060125 geannuleerd is en de terugbetaling onderweg is? 
 

Want als ik terugbel sta ik in wacht.

 

Groeten,

Jonathan


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JVerhoye er is inderdaad een annulatie lopende, ik vraag de dossierbeheerder om na te kijken en je verder te informeren Groetjes, Heidi

Zelfs annulatie duurt 100 jaar...

@Sanji 

 

Bij Telenet is het niet beter. Ook dossiertje openen en na x-aantal weken verwachten ze terug te betalen. Het zal niet pakken!
 

Moet je eens als consument zeggen ‘ik zal een dossiertje openen en wanneer mijn dossiertje klaar is zal ik mijn rekening betalen’. 
 

Na bevestiging / aanvraag van annulering hebben ze 10 werkdagen (of 14 dagen) de tijd om dit terug te betalen. Dat is de wettelijke termijn & anders is het via Test Aankoop. 

@HeidiE Ik heb zonet een Bpost link gekregen. De verwachte levertijd is morgen (4/10).
 

Mocht het toestel inderdaad geleverd worden, dan is er geen probleem en zal ik deze houden.

U kunt dan laten weten aan uw collega’s dat het dossier niet verder behandeld moet worden. 😜

Reputatie 7
Badge +3

@JVerhoye  Ik heb het aan de beheerder van je dossier doorgegeven.

Reageer