Vraag

Afspraken Proximus geen afspraken


Reputatie 1

1 )Eerst : dossier 20349102

Medio juni, online bij verhuis volledige overschakeling gevraagd van Orange naar Proximus.

Na talloze telefoons met de klantendienst , urenlang wachten aan de telefoon, heb ik het order geannuleerd op advies van een medewerker van de klantendienst. Waarom?

Meerdere keren tegenstrijdige info gekregen van de medewerkers van de klantendienst : u hebt een afspraak, neen u hebt geen afspraak, jawel, maar neen.

Meerdere keren is er beloofd terug te bellen, geen enkele keer gebeurd.

Uiteindelijk toch een afspraak, bevestigd via email en sms : op donderdag voor de lasser maar niemand daagde op, en op vrijdag want dan kwamen ze met twee maar niemand daagde op. Twee dagen verlof genomen voor niets, als je belt zijn ze onderweg. 

Is er iemand die het wel weet, ik twijfel.

Dus dat order dan maar geannuleerd en vol goeie moed beginnen we opnieuw.

2)Klant 620178***. Nieuw order op zaterdag 11 juli in Proximus shop. Aankoop verloopt vlot.

Gisteren 13 juli, begint het spelletje opnieuw. U hebt een afspraak, neen zegt iemand anders, ja zegt een derde medewerker van de klientendienst.

Gisteren om13.30 hr dan maar geprobeerd via de chat , eerste reactie via de chat kwam vandaag rond de middag na zowat 24 uur .... Neen u hebt toch geen afspraak, en ik kan er geen maken, maar email gestuurd naar die dienst, er zal snel een antwoord komen…..Ik wacht nog steeds.

 

Conclusie :

1)onbekwame medewerkers op de klantendienst, anders zouden ze elkaar niet voortdurend tegenspreken.

2)onbeleefde medewerkers : meedere keren beloofd terug te bellen, niemand doet het

3)men is niet geinteresserd in zijn klienten, anders zouden we zo niet worden behandeld

 

Maar koppig als ik ben, wil ik een Proximus fiber aansluiting in mijn nieuwe woning. Ook al zit ik intussen al weken zonder internet en TV.

 


66 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Verzamel ook zoveel mogelijk bewijsmateriaal, maak screenshots van je zogenaamde ingeplande niet-nagekomen  afspraken. Je kan altijd een klacht indienen bij de ombudsman van telecommunicatie: 

U kan u tevens wenden tot de Ombudsdienst voor Telecommunicatie via e-mail: klachten@ombudsmantelecom.be of via brief: Koning Albert II-laan 8 bus 3 te 1000 Brussel, tel. 02 223 09 09. Of u kan terecht bij het Online Dispute Resolution Platform.Ik hoop echt voor jou dat er morgen een technieker en lasser aanwezig zullen zijn. Je hebt al genoeg geduld gehad.

Reputatie 1

Hello, voor wie zich zou interesseren wat er gisteren gebeurd. 

Ja gisteren, is men gekomen maar…

Men was er om 7.30 u. Toen ik rond 09.00 u eventjes weg was, zijn ze ook vertrokken. En iets later krijg ik een e-mailtje, dat de installatie niet volledig is en er een nieuwe afspraak moet gemaakt worden. Op de klantendienst weet men niet waarover het gaat. 

Op het eerste zicht marcheert alles, al was ik gisteren verder niet thuis om de TV en internet te testen. 

Kan een van de Prox medewerkers proberen te weet te komen wat er aan de hand is.

Waarom moet men opnieuw komen en wanneer?

Kreeg ook een e-mail van Prox dat mijn bestelling was geannuleerd, ik kreeg bijna een hartaanval. Tot ik zag dat het ging over de annulatie van 3 weken geleden.

Tja, bij Prox loopt de communicatie niet zo snel, maar het went maar niet. 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Dit werd doorgegeven aan de bevoegde dienst. Zodra we antwoord ontvangen, word je op de hoogte gehouden. Mijn excuses alvast voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +3

@Latha Van de Veire  : Bedankt voor de terugkoppeling. Hopelijk raakt nu alles in stroomversnelling na alles wat je hebt meegemaakt.

Het zou inderdaad mooi zijn moest het nu allemaal vlug in orde komen.

Reputatie 7
Badge +4

@Latha Van de Veire We hebben bevestiging gekregen van onze technische dienst dat gisteren alles geactiveerd is.
Onze technische dienst heeft je hiervan ook op de hoogte gebracht.
Mvg, KoenN

Reputatie 1

Dag Koen, 

Dank voor je reactie. 

Maar kun je me dan uitleggen waarom ik van jullie een e-mail krijg, waarin staat dat de installatie Niet volledig is, en dat er een afspraak moet worden gemaakt om de installatie af te ronden?

Ben benieuwd. 

Alvast dank en mvg

Reputatie 1

En nog iets, wie naar het begin van dit dossier kijkt, kan lezen dat eerdere bestellingen voor 20349102 werden geannuleerd. 

Maar VANDAAG krijg ik er een factuur voor!!!!

Hoe moet ik hier nu weer uitgeraken. 

HELP!! 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Latha,
Ik heb dit mee vermeld in uw dossier, momenteel kan ik geen factuur vinden?
Mijn collega zal je zeker nog contacteren hierover.
Mvg, Koen

Reputatie 1

Hello, die fakt. bestaat wel degelijk, en heb ze net proberen te annuleren via de klantendienst.

Eerste poging om klantendienst te bereiken heb ik opgegeven na meer dan 1 uur wachten...!

Tweede poging lukte wonderwel wel snel, slechts 35 min. moeten wachten.

Nu afwachten of men correct heeft uitgevoerd wat is afgesproken. 

Zou me niks verwonderen indien men nog eens, het verkeerde zou doen. 

De mevrouw van de klantendienst vroeg me waarom ik alles 5 keer herhaalde. Ik heb geantwoord dat ik heb ervaren dat 4 keer niet voldoende blijkt.

Mvg. 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire De dossierbeheerder is volledig op de hoogte van jouw dossier. Zij zal het nodige doen en jou hierover verder informeren. Om misverstanden te vermijden is het best dat je zelf niet naar de klantendienst belt. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

dag Antonella, 

Dank voor je reactie. 

Dus zes dagen geleden heeft men die faktuur geannuleerd, maar :

- volgens My Proximus moet die nog steeds worden betaald

- erger nog, een paar dagen geleden heb ik een telefoontje gekregen met een aanmaning om mijn achterstallige faktuur te betalen.

Zoals je vandaag schrijft en vraagt , zal ik de klantendienst hierover niet opbellen, noch betalen. En wacht op verder nieuws via U of de klantendienst. 

Mvg. Latha. 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Ik zie dat de factuur gisteren werd geannuleerd. Je zou dit nu ook moeten kunnen zien via MyProximus. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Alvast dank, maar ik kan niet meer inloggen met het oude klantnummer om het na te kijken. 

Heb vandaag wel, via e-mail, een nieuwe aanrekening gekregen 0,39 Euro...

Aanrekening 20200803

Met nummer 7093277806

Mvg. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Dit betreft een aanrekening op een ander klantennummer dat ook op jouw naam staat. Ik heb ervoor gezorgd dat ook op dit klantennummer de aanrekeningen werden geannuleerd zodat het saldo op 0 staat. Je krijgt hiervan ook een creditnota per mail als bevestiging. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Dag Antonella, dank voor jouw interventie. De problemen ivm die rekeningen zijn plots snel opgelost. 

Dat het bij Proximus ook snel en efficiënt kan gaan, bewijst jouw initiatief. 

Toch doodjammer dat het volledig in de soep draaide, ivm de aansluitingen en afspraken. Duidelijk dat daar minder gemotiveerde/bekwame medewerkers bezig waren. 

Nogmaals dank. Latha. 

Reageer