Skip to main content

Waarschijnlijk moet men eens de werking van het planningssysteem herbekijken.(onderaannemer)

Technicus installatie fiber op 18 april 2023 helaas niet gezien ( was gepland tussen 8.00 en 17.00) , om 16.00 uur oproep van … ? proximus planning (onderaannemer) waarschijnlijk , met de melding dat de technieker teveel werk had en niet meer afkwam. (plannen van techniekers ?)

Aangesproken met een zeer dominante / dwingende toon einde loopbaan waarschijnlijk vrouwelijke planner .. dus A-commercieel wat mij betreft . Het voorstel was voor 3 mei 2023. Gezien het gesprek hoefde dit niet meer voor ons.

 

Dit heeft mij dus 1 dag verlof gekost, wat mij betreft slechte organisatie. (planning)

Laat Proximus toe dat klanten op deze manier worden aangesproken ? 

Hartelijk dank Proximus 😈😈 voor de super customer satisfaction

 

 

@C.Clicteur 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Dag @C.Clicteur ik sluit dit topic als dubbel. Groetjes, Heidi