Vraag

Afspraak wijzigen na niet opdagen

  • 22 March 2023
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Ik had vandaag een afspraak met installateur tussen 17 en 20u. Vanmorgen bericht :’komt tussen 16:30 en 18:30’. Ik stop speciaal vroeger op mijn werk om er zekerom 16u30 te zijn. Om 18u30 geen installateur, om 20u nog altijd geen installateur. Uiteindelijk om 20u34 mailtje: afspraak kon helaas niet doorgaan. Maak nieuwe afspraak, druk op de link in de mail. OK link leidt me naar mijn afspraak maar dat kan precies niet gewijzigd worden (staat alleen afspraak gemist boven). Ik vond dan dat je dat zou moeten kunnen wijzigen via MyProximus. Daar ingelogd, maar heel mijn MyProximus is precies leeg behalve mijn telefoonnummer. Producten kan ik niet toevoegen, want als ik dat probeer via mijn klantennummer of telefoonnummer kom ik telkens op een witte pop-up met uitroepteken maar zonder tekst over wat er fout gaat.

Dan download ik de MyProximus app eens om het daar te proberen: Daar staat in het groot dat ik geen klant ben. Ik kan ook nog zien dat ik geen beheerder ben, maar gebruiker. Dat proberen aan te passen: lukt ook al niet.  Wat een farce is dit. Heel mijn familie is al lang klant bij jullie, alles gaat altijd vlotjes. Jullie zijn niet de goedkoopste, maar ik denk alles zal daar wel vlotjes lopen. Precies niet dus. 


1 reactie

Nieuwe afspraak is ondertussen gepland via chat. 

Reageer