Afspraak voor installatie kan maar niet gemaakt worden, bedrijf zonder internet

  • 23 September 2021
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Kan iemand ons laten weten hoe wij sneller een afspraak kunnen maken voor de installatie van Proximus?

We hebben 10/09 de aanvraag gedaan en ons contract getekend, ondertussen horen wij alleen dat Proximus ons een link zal sturen waarmee wij dan een afspraak kunnen maken.

We zijn ondertussen bijna 14 dagen verder en we hebben niks meer gehoord.
Op die manier kan ons bedrijf niet opstarten.

Feedback/hulp welkom!


5 reacties

TUI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om u verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen morgen. 

Reputatie 7
Badge +3

@bramlavens  Op het klantnummer van de firma Excelling vind ik geen lopende aanvraag terug. Betreft dit een ander klantnummer? Zo ja, kan je deze of het ordernummer invullen in het veldje “ticket” in jouw profiel? Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Dag @AntonellaD ,

Bedankt om te reageren.
Ik heb bij ticket de info aangevuld.
Hopelijk kan je ons helpen!

Groeten

Bram

Reputatie 7
Badge +3

Dag @bramlavens het order is lopende, ik heb de dossierbeheerder gevraagd om je te contacteren met meer info. Groetjes, Heidi

Bedankt!

Reageer