Afspraak gemaakt voor aansluiting op tweede verblijf aan zee,
Beste Proximus-klant, om je installatie te vervolledigen moet er een technicus bij je langskomen. Bel ons op 0800 22 800 om een afspraak te plannen. Ter info: je bestelreferentie is R00000011********. Tot binnenkort! Het Proximus-team
eveneens een telefonische bevestiging gekregen
Vandaag extra bericht gekregen:
Beste Proximus-klant, vandaag zal onze technieker bij je aankomen tussen 18u en 20u. Indien nodig kan je de afspraak beheren via ……. . Tot binnenkort!
Speciaal verlof genomen en zat er te wachten vanaf 16 u.
Om 19.50 naar infolijn gebeld, callcenter ging mij doorverbinden. Dit was naar een onbestaand nummer. Terug naar callcenter gebeld, 20u , geen verbinding meer!
Naar chatbox gegaan, onvriendelijke persoon die me zeker niet kon verder helpen.
Dan om 21.03u mail ontvangen dat de technieker is langgewenst tss 17 en 20u maar niemand thuis was, schandalig.
Om 21.15 u naar huis vertrokken