Skip to main content

Verhuis gepland morgen 

er wordt dus tijdig een afspraak gemaakt en vastgelegd met Proximus(vandaag tussen 9u en 13u)

tot grote verbazing krijg ik om 8:51 sms om te zeggen dat technieker langs geweest is en dat er niemand was. Om 8:50 straat in rijden en niemand zien vertrekken. 
voorgestelde oplossing door het contactcenter: nieuwe afspraak op 23/12

praktische vraag waar ik geen antwoord op krijg: hoe moet er nu worden thuisgewerkt? Wachten tot 23/12, betaalt proximus dan de conge dagen en de verloren inkomsten terug??

 

Proximus ziet in de toekomst


FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen,
wel blijft dan support ☎️📞 0800 22 800 (gratis) bereikbaar.


Heb reeds contact gehad met proximus en ze gingen mij terug bellen,…


@Olivier 1852 

ben je inmiddels gecontacteerd geweest?

 

Groeten

Geert


Was het maar waar. We zijn nog maar donderdag. 


@Olivier 1852 Ik zie de nieuwe afspraak inderdaad instaan voor 23/12. Ik heb een aanvraag ingediend om gratis mobiele data te activeren op het gsm-nummer in jouw pack zodat je deze als hotspot zal kunnen gebruiken in tussentijd. Groetjes, Antonella


Reageer