Vraag

afspraak installatie

  • 10 June 2022
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Vandaag komt de installateur langst van Proximus kan die de installatie nog niet aansluiten omdat we de aansluiting niet hebben nu moeten we nog 2 weken wachten op die aansluiting , we zitten al bijna een maand zonder internet + zonder tv heel fijn is dit🙄


3 reacties

Ik ga echt niet nog eens 2 weken wachten aangezien we dan al een maand zonder zitten , niks 4g geen tv , aangezien ik internet nodig heb voor werk is het heel vervelend om nog maar is 2 weken te moeten wachten . Dus heb echt ASAP een eerdere afspraak nodig dan 21 juni 

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 Ik heb dit doorgestuurd naar onze dienst dispatching dat instaat voor de afspraken. Een collega zal je op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 Deze feedback mocht ik ontvangen van de technieker:

Misschien is het niet duidelijk maar er is geen invoer in het huis, huurder zei dat huisbaas vroeger een renovatie heeft gedaan. maar de invoer is niet zichtbaar of is er niet . Ik heb dan ook klant gevraagd ofdat ik een nieuwe kabel mag aanvragen en dat het ongeveer 2 weken zal duren eer dat de kabel aangelegd wordt (hangt van de drukte af) en klant vond dat helemaal geen probleem en wou wachten op de nieuwe invoer. Toen heb ik gekeken en de eerstvolgende datum was 21 juni, klant vond dat goed en vond dat geen probleem. Klant heeft zelfs gezegd dat er altijd iemand thuis is dus zo is dat ook doorgegeven.

De achterliggende dienst moet nu wachten op interne taken die moeten worden afgewerkt waarna er een definitieve afspraak (datum) zal worden bevestigd naar jou toe.

Groetjes,
Antonella

Reageer