Skip to main content

Beste allemaal,

Ben altijd geweldig geholpen op de blog.

Zit nu met het probleem dat ik morgen een afspraak met een technieker heb, maar de afspraak moet annuleren.

In het menu van de klantendienst tref ik hiervoor geen doorschakeling aan, ook op de site vind ik hier niets voor.

Hoe kan ik de afspraak annuleren?

Op voorhand bedankt.

Via MyProximus kun je dit , heb  je daar al eens gekeken ivm afspraken met technieker.

Opvolging | Proximus  (aanvragen/afspraken/bestellingen)


Gevonden, maar er staat geen afspraak in de afspraak voor een algeheel nazicht staat gepland (telefonisch met een dame v


van de klantendienst) voor 25 augustus voormiddag (geen schriftelijke bevestiging gekregen).

Inmiddels draait alles weer goed dus afspraak kan geannuleerd worden, maar hoe?

Martin, kan jij het annuleren?


Dag @Hans_018 , @Martin of ik (administratieve ondersteuning) kunnen dit niet annuleren, ik vraag hulp van een technische collega zoals @HadewychT,@GeertC of @MichaelV. Groetjes, Heidi


Bericht verwijderd
(aangezien @HeidiE HeidiE ondertussen geantwoord had)


Ik zal dan wel een bericht krijgen van de annulering.

Bedankt voor jullie hulp!


Is de afspraak nu geannuleerd, of was er geen afspraak, vindt niets in My Proximus.

Kan iemand mij verder helpen?

Met dank


Reageer