Skip to main content

Op 13 oktober 2022 bestelde ik de Flex Fiber met een Fiber Boost om onze vaste lijn te kunnen behouden. Met een 2 maand gratis promotie vond ik dit een goeie deal. 

 

Installatie op 3 november: de ploeg doet er uren over om de fiber over een korte afstand aan te leggen. De planten worden uit de voortuin getrokken en ze boren verschillende gaten in de kelder. De activatie wou maar niet lukken en ze gingen een week later terugkomen. 

 

Een week later en het activeren wil nog altijd niet lukken. Een andere ploeg moet langskomen om de installatie na te kijken. 

 

In december kwam een gespecialiseerde ploeg langs en stelde vast dat de installatie van de fiber slecht gedaan was. Ze trekken een nieuwe vezel en de verbinding is ok maar zij kunnen mijn producten niet activeren. Daarvoor zou de eerste ploeg moeten terugkomen. 

 

Januari 2023: nog steeds niemand gehoord en ik bel naar de klantendienst. Daar laten ze me weten dat mijn dossier ‘over het hoofd’ werd gezien en ik krijg een afspraak op datum van vandaag: 9 januari. 

 

Vandaag opnieuw een dag verlof genomen en thuis gebleven en niemand gezien. Telefonisch contact naar de klantendienst: ze bevestigen dat ik een afspraak op datum van vandaag heb maar begrijpen niet waarom er niemand langskwam. Ze ‘geven het door’ aan de dienst planning. 

 

In totaal nu al 4 dagen verlof genomen en nog steeds geen actieve fiberaansluiting bij Proximus. 

@fre9000 

oei, dat loopt dus niet goed

Fiber dienst werd opnieuw gecontacteerd 

Hopelijk komt er eindelijk schot in de zaak

Excuses

groeten,

Tina


@luc allaert 

ik heb je bericht doorgestuurd naar de betrokken dienst

zij zullen je contacteren 

vriendelijke groeten

Tina


Ter info: Mogelijks zal er nu niemand meer antwoorden van Proximus en in dat geval komen de PX forummedewerkers pas terug langs op maandag.

Tip: 

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editen door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.


Beste,
Er werd op initiatief van proximus telefonisch een afspraak gemaakt met proximus voor dinsdag 31 januari 2023 te8320 Brugge-Assebroek. Er zou iemand langs komen om de mogelijkheden van de aansluiting op de fiber te bekijken en om uitleg te geven. Dat is alles.
Nu krijg ik filmpje en een e-mail die meldt dat de aansluiting op de fiber zal uitgevoerd worden op die datum van 31 jan 2023. Dat was dus niet de afspraak. Ik heb nog een akkoord gegeven om die aansluiting te maken en ik ken de voorwaarden hiervoor niet. Het ging enkel om een nazicht van de situatie hier ter plaatse hier aan en in onze woning. Wij wachten dus op de komst en de uitleg van uw bediende om eventueel  de toelating te geven voor een eventuele aansluiting op de fiber op een later af te spreken tijdstip. Dus op 32 januari 2023 wordt hier niet gegraven noch geboord. Alles gebeurt mondeling.
Gelieve hiermee rekening te houden.

Luc Allaert, tel nr 050 xxxxxx


@fre9000 Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Zou zelf ook zo reageren.Het is niet normaal dat dit alles zo aansleept.Nogmaals excuses hiervoor.Ik heb ticket IM12119314 opgemaakt en doorgestuurd naar de tehnische dienst van Fiber om dringend een afspraak te maken voor activatie.Ik hoop dat er nu eindelijk schot in de zaak komt.Groetjes,Joel


Een week later en nog steeds niemand gehoord. Een eerste oproep naar de klantendienst en de medewerker schakelt mij door naar een nummer dat niet beschikbaar is. Een tweede poging en de medewerker bevestigt mij dat mijn ticket nog open staat, dat het druk is op de dienst en dat men mij wel zal contacteren. 

 

We zijn nu ruim 3 maand na mijn originele bestelling en de producten zijn nog steeds niet actief. 

 

Ik lees trouwens op proximus.be ‘Het lijkt erop dat u een business klant bent’. Gaat er iets mis in mijn account? Ik ben een gewone particuliere klant. 


@fre9000 

ik heb je bericht doorgestuurd naar de Fiber collega’s met dringende vraag voor feedback!

Excuses, dit had beter gekund.

Hopelijk nemen ze snel contact op en zorgen dat het in orde is.

groeten

Tina


Reageer