Vraag

activatie correcte nummer en installatie

  • 7 September 2023
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Beste 

Ik ben onlangs een contract aangegaan met jullie. Normaal gezien is mijn contract ingegaan op 1 augustus en kreeg ik een nieuw telefoon nummer. Tot inmiddels vandaag is er nog steeds geen installateur langsgekomen en heb ik zelf nog steeds geen simkaart maar ik moet wel betalen al sinds 1 augustus voor een nummer ik nog altijd niet in bezit heb. Heb al 5 maal hiervoor gebeld met steeds dezelfde antwoorden " we sturen iemand langs ". Dit is toch niet mogelijk dat dit nog steeds niet gebeurt is en ik inmiddels al ga moeten betalen voor een gsm nummer ik al 2 maand lang nog altijd geen sim heb voor gekregen. Ik heb ook ingetekend voor televisie en internet, hiervoor zou de installateur langskomen. Inmiddels 6 weken later en 5 maal klantendienst nog steeds geen installateur gezien. Wanneer komt dit nu eindelijk in orde en ook de betaling van die simkaart ik niet bezit heb. Dit kan toch geen 6 weken duren. Ik verwacht binnen de 24 uur hier een antwoord op en dat dit nog deze maand binnen de 2 weken maximum zeker in orde zal komen vooraleer ik andere stappen ga moeten ondernemen waar ik in mijn recht duidelijk ben

Klantnummer 61109****

 

Met vriendelijke groeten.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny.Plaetinck

Ben je zeker van het opgegeven klantennummer? ik heb het gekopieerd en in je profiel gezet.  Best geen persoonlijke gegevens openbaar.

kan je in je forumprofiel een ordernummer en/of je volledige adres doorgeven?

het gsm nummer waar het over gaat?

ik vind onder opgegeven klantennr nergens een vraag voor aansluiting? geen mail, geen order,..; dus hebben we misschien foutief klantennr?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Groeten

Tina

Reageer